OTA câştigă bătălia pentru client în loialitatea online

OTA conduc competiţia pentru client în ceea ce priveşte loialitatea lor online, în special în traficul mobil, potrivit ultimului studiu EyeforTravel şi Jumpshot

Hotelurile şi companiile aeriene au parcurs un drum lung în ultimele 18 luni pentru a câştiga loialitatea clienţilor, însă cartea albă Înţelegând itinerariul de cumpărare a clientului pentru produsul turistic”, arată că încă le rămăne mult. Potrivit datelor obţinute de Jumpshot de peste 250.000 de achiziţii de călătorii online şi sondajele efectuate de Eyetravel, rezervările agenţiilor online cresc mai mult decât cele ale furnizorilor şi cu o marjă considerabilă.

În Germania, Regatul Unit şi Statele Unite, OTA atrag un număr de rezervări mult mai mare decât brandurile de transport aerian şi de cazare. În Statele Unite, studiul a efectuat o monitorizare a achiziţiilor realizate pe site-urile Booking.com, Expedia, Airbnb, Hotels.com, Airbnb, Hotels.com, Delta, Southwest, United, Ryanair, Easyjet, Lufthansa, Emirates, Marriott, Hilton, IHG si Wyndham. Rezultatele arată ca agenţiile online sunt responsabile de 42% din rezervările efectuate în perioada analizată, comparativ cu 39% dintre companiile de transport aerien şi 19% dintre mărcile aeriene.

În Regatul Unit şi în Germania, sondajele realizate pe un eşantion de 4.500 de călători arată că OTA controlează 46,5% din rezervări, care în 47,1% din cazuri sunt efectuate în ambele ţări prin orice dispozitiv mobil.

Optimizarea pentru telefonul mobil va fi critică pentru supravieţuirea oricărui brand de turism, asigură experţii.

Optimizarea pentru telefonul mobil va fi critică pentru supravieţuirea oricărui brand de turism, asigură experţii.

Chiar şi atunci când consumatorul finalizează cumpărarea pe pagina unui hotel sau a unei companii aeriene, este mai probabil să fi vizitat pagina unei OTA in itinerariul său de cumpărare decât cea a uneia dintre aceşti furnizori. Dovada este că 33% dintre utilizatorii germani care au cumpărat un bilet de avion direct pe site-ul companiei a vizitat înainte pagina unei OTA, dar doar 13% au făcut acelaşi lucru cu pagina unei alte companii aeriene concurente.

În plus, traficul este tot mai mult redirecţionat către mobil, o zonă în care OTA-urile sunt în mod clar înaintea lor. Agenţiile online din cele cinci ţări studiate (Brazilia, Germania, India, Regatul Unit şi Statele Unite) înregistrează în toate cazurile rate de conversie mai mari decât brandurile companiilor aeriene şi hoteliere din acest studiu.

Alex Hadwick, şef de cercetare la EyeforTravel, subliniază importanţa acestui aspect: “optimizarea mobilă va fi critică pentru supravieţuirea oricărui brand turistic. În primul rând, mobilul este în creştere, devenind principalul mediu pentru căutarea de călătorii în ultimul an; tendinţă care va creşte pe măsură ce utilizatorii mai tineri, care folosesc telefonul lor mobil în orice moment şi pentru orice, vor dobândi o pondere mai mare în consumul de călătorii”.

În al doilea rând, adaugă el, “motoarele de căutare se concentrează din ce în ce mai mult pe mobil atunci când stabilesc ordinea rezultatelor. Acest lucru este deosebit de important, deoarece nouă din 10 consumatori utilizează un motor de căutare în ultimele 15 site-uri pe care le vizitează înainte de a cumpăra, conform studiului nostru”.

Această carte albă realizată de EyeforTravel şi Jumpshot detaliază modul în care, locul şi motivul deciziilor oamenilor înainte de a face o rezervare şi identifică ceea ce brandurile de turism ar trebui să facă pentru a capta o cotă de piaţă mai mare.

Aceste informaţii sunt disponibile pe Hospitality Net şi raportul poate fi descărcat pe site-ul EyeforTravel.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply