Shadow

Nivelul de vaccinare va determina fluxurile, potrivit președintelui TSS

Agențiile de turism germane se confruntă cu o criză severă, dar nu sunt dispuse să renunțe și continuă să se lupte pentru a se pregăti sa fie conștiente de oportunități, conștiente de necesitatea de a acorda prioritate construirii încrederii consumatorilor. Din partea destinațiilor, generarea acelei liniști va depinde foarte mult de nivelul de vaccinare, care va determina fluxurile, potrivit declarațiilor președintelului consorțiului TSS GroupManuel Molina, pentru Hosteltur. 

„Agențiile noastre se confruntă cu un moment critic„. Cu toate acestea, adaugă el, „majoritatea profită de acestea pentru a se adapta și a se pregăti pentru schimbările care vor urma și, în același mod, destinațiile ar trebui reciclate și reinventate pentru a răspunde nevoilor noilor piețe și astfel să genereze încredere pentru clienți. Acesta va fi cel mai important pas în politicile de captare cererii”.

Grupul TSS a lansat diverse acțiuni, pregătind agenții cu instrumente pentru a recâștiga încrederea clienților. Dar „aceasta acțiune ar trebui să meargă mâna în mână cu destinațiile, deoarece acestea sunt pasul inițial în acest nou cerc încredere care trebuie să predomine pentru recuperarea fluxurilor turistice”.

„Sectorul nostru înțelege că rata de vaccinare este foarte lentă și slab comunicată la scara globală, ceea ce afectează negativ strategia de încredere necesară și vitală pentru recuperarea sectorului nostru”.

„Politica de vaccinare va influența fluxul de vizitatori în următoarele date, deoarece influențează imaginea de siguranță a destinațiilor și aceasta a devenit principala motivație atunci când vine vorba de alegerea vacanței de către turiști”. 

În acest caz, comunicarea fluidă între destinații și agențiile emitente este elementul cheie în acest pariu”, întrucât „scopul final al companiilor noastre este de a menține clienții noștri informați și în siguranță”.

„Elementul cheie este să aducem punctele de vânzare cât mai aproape posibil de destinațiile și companiile turistice din zonele de destinație”, deoarece în curând este prevăzut un „război de poziționare a destinațiilor în ceea ce privește marketingul, de aici si cei care sunt mai pregătiți în acest nou context digital, vor fi cei care se vor adapta cel mai bine la schimbări și vor fi primii care vor întâmpina noul val de turiști despre care înțelegem că va apărea atunci când situația mondială se va stabiliza”.

TSS Group dezvoltă în acest sens o acțiune numită Digital World Tour și care „este special concepută pentru piața internațională, caută un mod direct de contact între agențiile și clienții noștri și destinațiile de incoming”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.