MSC Cruises se repoziţionează pentru a se adapta la o expansiune puternică

MSC Cruises a anunţat noua sa poziţionare a brandului global. Bazat pe conceptul tradiţional al companiei, noua strategie a fost dezvoltată pentru a sprijini următorul plan de creştere la nivel mondial a companiei, care va dubla flota sa în următorii ani.

MSC Cruises este cufundată într-un plan de investiţii de 5.100 milioane de euro, cu care va lansa şapte nave moderne noi, care vor intra în serviciu între 2017 şi 2022.

Această nouă poziţionare se adaugă la un an de cercetare de piaţă despre consumatori în ceea ce priveşte nevoile călătorilor, percepţiile cu privire la produselor actuale ale MSC Cruises şi facilităţile fundamentale ale brandului. Informaţia a fost colectată după aproximativ 3.000 de ore de interviuri cu principalele agenţii de cercetare, TNS şi IPSOS. Acest lucur a modelat evoluţia de noi poziţionări pentru a se baza pe activele centrale existente şi patrimoniul său, în timp ce proiectează o identitate nouă a experienţei de brand, încrezătoare şi distinctivă.

Anterior, compania s-a concentrat pe proiectarea stilului de viaţă mediteraneană, şi vorbea despre căldura unei afaceri de familie, umanitatea şi accesabilitatea, împreună cu o experienţă maritimă de peste 300 de ani de istorie, spune compania. Studiile arată că clienţii de transport maritim, precum şi clienţii potenţiali, percep deja experienţa MSC Cruises ca diferită din punct de vedere al eleganţei, profesionalismului şi de încredere, faţă de alte companii de croazieră. Prin urmare, aceste elemente cheie deja existente rămân ca parte a noii poziţionări.

MSC Cruises se repoziţionează pentru a se adapta la o expansiune puternică

Toate croazierele oferă niveluri diferite de descoperire, relaxare şi distracţie şi, cu toate acestea, “caracterul rafinat şi sofisticat al MSC Cruises o situează pe o poziţie unică atunci când oferă călătorilor experienţe noi şi amintiri de neuitat”, afirmă compania.

Noua poziţionare oferă o abordare inovatoare a experienţei MSC Cruises, în care partea elegantă a Mediteranei se uneşte cu profesionalismul, dedicarea şi atenţia detaliului. Combinaţia dintre aceste elemente este prezentă în noua campanie comunicare, “Not just any cruise” (“Nu este o croazieră oarecare”), o promisiune care scoate în evidenţă principiile esenţiale care diferenţiază experienţă MSC Cruises: bărcile moderne, cabinele confortabile, mâncarea mereu proaspată, un program de divertisment premiat, un serviciu impecabil şi un design elegant.

“Suntem o companie foarte ambiţioasă care îşi va dubla dimensiunea în următorii şase ani. Este important să dezvoltăm poziţionarea noastră în conformitate cu această creştere pentru a se asigura că experienţele călătorilor noştri îndeplinesc sau chiar depăşesc aşteptările lor”, a afirmat Gianni Onorato, CEO-ul MSC Cruises. “Noua poziţionare care este o evoluţie renovată a valorilor noastre fundamentale, arată în mod clar pasiunea noastră pentru a oferi oaspeţilor experienţe unice la bord, având grijă de cel mai mic detaliu”.

Pentru a dezvolta o campanie de comunicare în conformitate cu noua abordare am ales parteneri la nivel mondial penru a crea concepte de înaltă calitate, cu expresii vizuale şi muzicale clare. Printre aceşti parteneri se află prestigioasa agenţie de publicitate McCann WorldGroup; directorul de film nominalizat la premiile Oscar, Daniel Barber, responsabilul de naraţiune vizuală şi banda sonora, care a fost compusă în exclusivitate pentru MSC Cruises de către premiatul şi recunoscutul compozitor italian Ennio Moricone, câştigătorul ultimei ediţii a premiilor “Globurile de aur” la categoria Cea Mai Bună Coloană Sonoră pentru filmul lui Quentin Tarantino, “Cei 8 odioşi”. Cu compozitorul italian, MSC Cruises are o relaţie strânsă care datează din 2007, atunci când acesta a dirijat concertul de botez al vasului MSC Orchestra. Munca acestei echipe prestigioase a dus la crearea a trei anunţuri cu o extraordinară calitate cinematografică, care exprimă stăpânirea detaliilor, onorând leitmotivul brandului “Not just any cruise”.

MSC Cruises a lansat noua comunicare în luna ianuarie prin lansarea unei campanii media internaţionale, care a fost difuzată în Spania, Italia, Franţa şi Germania. Anunţul TV este intitulat ‘Drop’ şi arată o floare de bumbac care se transformă în cearşafuri albe, prin care se doreşte evidenţierea confortului şi atenţiei la detalii ale companiei.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply