Shadow

MSC Cruises: doar pasagerii cu schema completă de vaccinare

MSC Cruises a anunțat că în toate itinerariile sale de iarnă prin Mediterana care pleacă din portul Barcelona, va permite îmbarcarea doar pasagerilor care au primit schema completă de vaccinare împotriva COVID-19 cu mai mult de 14 zile înainte de începerea croazierelor, cărora li se va cere, de asemenea, să facă un test COVID-19 cu 72 de ore înainte de plecarea navei. Aceste măsuri fuseseră deja stabilite în traversările lor de iarnă în alte regiuni. 

 

După cum a explicat compania de transport maritim, aceste reguli au fost deja stabilite în toate croazierele de iarnă care operează în regiunile din Europa de Nord, America de Nord, America de Sud, Africa de Sud și Orientul Mijlociu, iar acum au fost implementate și în croazierele sale de iarnă în Marea Mediterană, operate de navele sale MSC Grandiosa și MSC Fantasia, pentru toți pasagerii cu vârsta peste 12 ani care călătoresc din 4 decembrie. Copiii sub 12 ani, deoarece nu sunt vaccinați, vor putea călători în croazierele MSC fără restricții. 

 

Măsura se adaugă reglementărilor existente de sănătate și igienă introduse pentru prima dată de MSC Cruises în vara anului 2020 și care, conform companiei de transport maritim, este în prezent protocolul urmat în industrie

 

Gianni Onorato, CEO al MSC Cruises, a asigurat: „Protocolul nostru de salubritate și igienă a condus drumul în industrie, nu numai pentru că am fost prima companie importantă de croazieră care a reluat operațiunile internaționale, ci și datorită flexibilității sale de a se adapta la evoluția pandemiei de uscat. 

 

Onorato a adăugat că și-au consolidat măsurile de biosecuritate pentru a-și proteja atât pasagerii cât și echipajul, cât și locuitorii comunităților pe care le vizitează, având în vedere creșterea numărului de infecții în unele țări europene

 

MSC a precizat că „orice pasager care are deja o rezarvare și nu este complet vaccinat la timp pentru data plecării poate alege să-și reprogrameze vacanța la noi la o dată ulterioară sau să solicite o rambursare”. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.