Millennials impulsionează rezervările last minute

58% din americani intenţionează să rezerve o vacanţă last minute în 2015, potrivit unui sondaj realizat de agenţia online Priceline, compania mamă Booking. În cazul Millennials, tinerii îintre 16 şi 30 de ani, procentul creşte cu 73%.

Raportul OTA, realizat de compania Wakefield Research, se bazează pe sondaje pe un eşantion de 1.000 de persoane, în ianuarie 2015. Această arată că 49% dintre americani nu au făcut o rezervare a vacanţelor last minute în 2014 şi regretă.

Sărbătorile naţionale din Statele Unite ies în evidenţă printre cele mai predispuse pentru a lua o vacanţă last minute. Sondajul dezvăluie că 69% din Millennials nu au probleme pentru a inventa o scuză pentru a lipsi de la lucru câteva zile şi să ia o vacanţă, comparativ cu 45% din alte grupe de vârstă, care nu ar minţi pentru a lipsi pentru a face o vacanţă.

Turiştilor Millennials un au probleme în a inventa scuze.  #shu#.

Turiştilor Millennials un au probleme în a inventa scuze. Imagine Shutterstock.

 

Motivele pentru a face o vacanţă last minute sunt variate, cel mai mare este acela de a face o escapadă romantică, indicată de 55% dintre respondenţi, urmată de celebrări, cum ar fi o zi de naştere (42%), o ieşire în grup de băieţi sau fete (25%), o nuntă (19%) sau a participă la un eveniment sportiv (18%).

Pe de altă parte, raportul dezvăluie că americanii cheltuiesc mai mult pe călătoriile last minute decât în cele de alt tip. De exemplu, 56% spune că vor face rezervări într-un resort de ultra lux a 5 stele, şi cu 22% are în vedere o astfel de călători pentru ziua de naştere.

Deoarece Priceline indică faptul că aplicaţiile mobile reprezintă un impuls puternic pentru rezervările în general şi pentru cele last minute în special.

 

Sursă: hosteltur.com

One comment

  1. […] Nu degeaba ieşirile last minute sunt călătoriile preferate pentru 2015, aşa cum constata un studiu realizat de Priceline pe piaţa din SUA, o tendinţă care este exarcebată în cazul turiştilor millennials, din care 73% afirmă că vor alege această opţiune în următoarele luni, comparativ cu media studiului de 58%. În plus, tinerii asigură că nu se vor uita mult la bani pentru a face o astfel de călătorie, aşa cum am informat în ştirea Millennials impulsionează rezervările last minute. […]

Leave a Reply