Millennials: cinci surprize pentru sectorul turistic

Generaţia Millennial (tinerii născuţi între 1983 şi anul 2000) este un segment de noi consumatori din ce în ce mai importanţi pentru industria turismului. Agenţia de turism online Expedia tocmai a lansat un raport care dezvăluie noi obiceiuri ale acestor călători tineri… Cu unele surprize în ceea ce priveşte recunoaşterea socială pe care o caută, cultura lor vizuală, dispoziţia lor de a ceda date personale, aversiunea lor faţă de risc şi interesul pentru a împărtăşi costurile călătoriei.

Studiul, realizat pentru Expedia, Inc., pentru Future Foundation, a fost realizat în opt ţări: Australia, Brazilia, China, Germania, Coreea de Sud, Marea Britanie şi Statele Unite.

“Millennials intră în primii lor ani de cheltuieli şi, aşa cum arată studiul nostru, ei dau o mare valoare investiţiei în experienţele de călătorie peste alte achiziţii mai tradiţionale”, a declarat Gary Morrison, vice-preşedinte al Expedia.

“Următoarea piatră de hotar în lumea călătoriilor va fi o mai bună utilizare a informaţiei pentru a face călătoria mai personală şi predictivă, iar Millennials va fi forţa motrice care cere industriei turismului să îndeplinească aceste promisiuni”, adaugă el.

Mai jos prezentăm cinci puncte evidenţiate în acest raport.

1) Căutarea de recunoaştere socială

  • 1 din 4 Millennials admite că este important ca oamenii să comenteze fotografiile lor de vacanţe publicate pe reţelele sociale, ajungând la aproape 1 din 2 millennials în Statele Unite (46%).

2) Cultura vizuală

  • 30% din Millennials îşi petrec timpul în mod activ prin colectarea şi partajarea de imagini despre lucrurile care îi interesează.

3) Transferul de date 

  • 45% din Millennials sunt dispuşi să ofere date personale personale agenţiilor de turism online, iar acest lucru înseamnă că în schimb vor beneficia de reduceri speciale sau oferte relevante pentru ei.

4) Aversiunea faţă de risc 

  • 43% din Millennials se simt intimidaţi să călătoarească singuri. Un procent mai mare, comparativ cu 32% dintre cei care nu sunt Millennials.

5) A partaja costurile

  • 65% din Millennials ar dori să fie în măsură să împartă costurile vacanţelor lor cu restul grupului.
Infographic: Expedia

Infographic: Expedia

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply