Shadow

Metavers: beneficii pentru hoteluri de a intra în lumea virtuală

Experții încă analizează posibilele aplicații ale Mataversului și oportunitățile de afaceri din diferitele sectoare, dar ceea ce pare sigur este că și turismul ar putea profita de el. De altfel, hoteluri precum Madrid Marriott Auditorium au intrat deja în acest spațiu virtual. Având în vedere potențialul enorm al Metaversului, toate sectoarele încearcă să-și aducă grăuntele de nisip în această lume virtuală care este, astăzi, un concept care trebuie dezvoltat, dar care promite numeroase oportunități și alternative pentru nenumerate industrii, inclusiv industria hotelieră, așa cum au constatat cei de la Easygoband

Această tehnologie nouă poate reprezenta încă o posibilitate în planul său de transformare digitală, deși sectorul hotelier este încă reticent, având în vedere că există mai multe întrebări decât răspunsuri. În acest sens, Benjamin Garcés, CEO Easygoband, a reamintit că „în urmă cu câțiva ani existau și îndoieli cu privire la caracterul practic sau nu al accesului digital, angajamentul față de check-in online, tehnologia contactless ca instrument de acces la cameră, a face o plată sau rezerva o activitate. Cu toate acestea, astăzi sunt o realitate dintre cele uzuale în multe hoteluri și lanțuri”.

Easygoband au constatat posibilele aplicații ale Metavers în hoteluri pentru a îmbunătăți experiența hotelului și a crește volumul de afaceri.

De la Easygobband au enumerat posibilele aplicații ale Metaversului in hoteluri pentru a îmbunătăți experiența oaspeților și, la rândul lor, a-și crește cifra de afaceri, explicând de ce avantaje ar putea beneficia:

  1. – Vizualizare 3D: Realitatea virtuală oferă oaspeților posibilitatea de a vedea în detaliu camerele de hotel înainte de a face o rezervare în oricare dintre ele. Astfel, clientul știe ve va găsi chiar înainte de a ajunge, ceea ce îl face un instrument de marketing puternic pentru a atrage vizitatori.
  2. – Promovarea serviciilor și activităților: Metaverse devine un instrument magnific pentru a inspira și entuziasma cu viitorul sejur al oaspetului, deoarece prin realitatea virtuală poate experimenta senzații cufundându-se în diferitele activități oferite. Aceasta reprezintă un pas mai departe în vânzarea experienței turistice.
  3. – Business travel: Hotelul poate avea în vedere organizarea de întâlniri și congrese într-un mediu virtual, foarte asemănător cu cel real, în care participanții pot interacționa între ei. Metaverse oferă astfel posibilitatea de a „transforma” călătoriile de business, ceea ce poate duce la reducerea emisiilor și, prin urmare, a impactului asupra mediului.
  4. – Produse digitale exclusive: Unele hoteluri și lanțuri au optat deja pentru NFT (Non-Fungible Token), un concept strâns legat de Metaverse. Acestea sunt produse unice care aparțin exclusiv oaspetului și care îi permite să trăiască diferite experiențe virtuale,cum ar fi participarea la un concert în propia cameră sau organizarea unei petreceri private.
  5. – Marketing: Prezența unui hotel într-un spațiu relevant al Metavers va servi ca un instrument puternic de marketing pentru a stimula afacerile. Deși ideea de a cumpăra un teren virtual este încă deznădăjduită pentru mulți, există deja unele companii care au început să studieze posibilitatea reală de a fi prezente în această lume virtuală. De altfel, în urmă cu câteva luni, una dintre ele a plătit trei milioane de euro pentru a achiziționa un teren digital. Sună a glumă, dar numeroase companii din întreaga lume facturează deja în bani reali după ce au dezvoltat proiecte imobiliare por diferite platforme digitale.
  6. – Capacitate: Unele hoteluri ar putea genera mai multe venituri în Metavers decât în lumea fizică, deoarece, spre deosebire de capacitatea hotelurilor din viața reală, numărul de oaspeți în această lume virtuală este nelimitat. Easygoband se întreabă apoi dacă aceștia „ar trebui să cumpere parcele virtuale ale hotelurilor situate într-unul dintre principalele Metaverse (Cum ar fi Decentraland sau The Sandbox) și să-și construiască hotelul virtual„, deși „din păcate nu avem răspunsul. Cert este că tehnologia avansează în fiecare secundă, o evoluție incontestabilă pe care companiile, tot din sectorul hotelier, ar trebui să fie deschise să o accepte și la care să se adapteze„.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.