Marriott testează ultimele inovaţii în laboratorul său pop-up

Marriott International a creat un laborator pop-up pentru inovaţie hotelieră, creând astfel un model interactiv de experienţă hotelieră în centrul oraşului Los Angeles pentru a colecta răspunsul publicului în timp real, sporind viziunea futuristă a companiei. 

Urmând obiectivul Marriott de a continua inovaţia în experienţa clienţilor, fără a pierde din vedere designul şi tehnologia, laboratorul permite profesioniştilor din industrie, clienţilor, partenerilor şi publicului în general să vadă, să atingă, să testeze şi să asculte unele dintre cele mai multe îmbunătăţiri interesante pentru viitorul brandului incubatorului de inovare al companiei Aloft, şi al ecologicului Element, axat pe distanţe lungi. Printre acestea:

– Cu călătorii de agrement şi de business căutând spaţii mai unice, Element testează un nou design de camera cu un salon comun în centrul a patru camere, permiţând călătorilor să împartă bucătăria, sufrageria şi lounge-ul. Această noua prevedere oferă mai mult spaţiu colaborativ grupurilor care vor să petreacă mai mult timp împreună într-un mediu mai privat.

– Aloft îşi revitalizează programul său de alimente şi băuturi, cu accent special pe ingrediente proaspete şi sănătoase, cum ar fi spanacul, quinoa şi avocado. Călătorii pot comanda vase personalizate, alimente sănătoase într-un recipient de bucătărie locală. Vasul personalizat poate fi comandat şi plătit la un chioşc digital, iar clienţii îl primesc cu un sigiliu care indică când a fost preparat, împreună cu o etichetă cu emoticonul bucătarului.

– Conceptele de băuturi axate pe tehnologie, cum ar fi un coş de vin portabil pentru  Element care varsă automatic vinul atunci când este activat cu cardul de cameră al clientului.

CEO-ul Marriott, Arne Sorenson (al treilea din stânga) probând produce şi recipiente noi din programul de alimente si băuturi al lanţului.

CEO-ul Marriott, Arne Sorenson (al treilea din stânga) probând produce şi recipiente noi din programul de alimente si băuturi al lanţului.

Eric Jacobs, şeful departamentului al biroului de dezvoltare al mărcilor high-end al Marriott pentru America de Nord, s-a arătat entuziasmat de laboratorul pop-up de inovaţie pentru Aloft şi Element care, aşa cum a spus el: “evoluează constant cu schimbările care apar în clienţi, stiluri de viaţă şi tehnologie. De asemenea, suntem dornici să colectăm şi să folosim răspunsul comunităţii de proprietari de hoteluri, care au arătat deja un entuziasm enorm pentru ambele branduri”.

Şi luând în considerare importanţa pe care o dă Marriott incorporării feedback-ului proprietarilor, deţinătorilor de francize şi membrilor programului său de loialitate, orice persoană care trece prin laborator va avea ocazia să-şi lase comentariile pe o platformă swurvey; comentarii care vor fi transferate ambelor branduri pe măsură ce îşi vor dezvolta experienţa intuitivă a clienţilor, începând cu toamna următoare.

 

Inovaţia, una dintre valorile lanţului

Inovaţia, potrivit lui Toni Stoeckl, şeful global de brand şi vice preşedinte al brandurilor high-end ale lanţului, “face parte din valorile Marriott. Activitatea noastră se concentrează pe crearea de soluţii care să crească, inoveze şi să dezvolte experienţa clientului, sporind loialitatea acestora şi maximizând valoarea investiţiei proprietarilor notri. Astfel vom rămâne relevanţi pentru clienţii noştri în prezent şi în viitor şi, în acelaşi timp, vom oferi un avantaj competitiv partenerilor noştri”.

Dar nu este prima dată când Marriott invită publicul să contribuie la transformarea  experienţei tradiţionale într-o unitate de cazare. În luna octombrie a aului 2016, lanţul a lansat primul său hotel M Beta pentru hotelul distinctiv al brandului său Marriott HotelsCharlotte Marriott City Center, prima unitate din lume care funcţionează ca un hotel beta în direct. De la inrarea fără cheie la sosire, la experienţe digitale în sala de gimnastică, fiecare colţ al clădirii găzduieşte prototipuri şi invită oaspeţii săi să le încerce şi să-şi lase comentariile în timp real, modelând viitoarea lor experienţă de hotel.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply