Shadow

Marriott va crește cu 70% oferta sa rezidențială datorită creșterii cererii

Lanțul Marriott International a anunțat că intenționează să crească portofoliul său de propietăți rezidențiale cu 70% în următorii trei ani, în condițiile în care consumatorii și dezvoltatorii imobiliari manifestă un interes de a avea unități asociate cu branduri hoteliere, cum este cazul lui Ritz-CarltonSt. RegisEdition și W

 

Compania americană spune că această cerere este prezentă „din Mexic până în Malaezia și de la Boston la Bangkok”. Într-un comunicat lansat săptămâna trecută, el atribuie creșterea evoluției sale demografice globale și dorinței crescânde de a traă în comunități versatile, cu servicii bune și o ofertă vastă complementară. 

 

Marriott reamintește că proprietățile sale rezidențiale fac parte, în mod normal, din complexe cu utilizări mixte, care adăpostesc un hotel al unor branduri ale lanțului. Cu toate acestea, multinațională semnează tot mai multe proiecte exclusiv de cazare rezidențială, care nu au un hotel asociat. 

 

„Pentru cumpărători, achiziționarea unei reședințe cu una dintre brandurile de lux ale Marriott International înseamnă a avea o garanție mai mare de acces la servicii de calitate, concierge, curățenie și întreținere, facilități de sport și wellness sau furnizare de produse alimentare și băuturi”, spune multinaționala. 

Fotografie: Marriott International.

 

Lanțul are deja aproximativ 90 de unități rezidențiale, majoritatea din Statele Unite, deși se găsesc și în alte 17 țări. În plus, are peste 60 de proiecte în derulare în diverse destinații, „în care clienții cu putere de cumpărare ridicată lucrează și se odihnesc„. În acest sens, lanțul afirmă că și-a doborât propiul record în 2017 cu semnarea a treisprezece acorduri pentru extinderea afacerii sale, atât în orașele importante cât și pe piețele emergente. 

În acest moment, brandul Ritz-Carlton este cel mai popular și Marriott se așteaptă ca în 2022, 70% din proprietățile sale rezidențiale să poarte o parte din brandurile de lux ale companiei. Cu toate acestea, clarifică faptul că piața arată că acest segment nu mai este doar pentru clientul de lux, astfel că restul de 30% din oferta sa va fi dezvoltată cu branduri cu gama sa premium. Planul de extindere internațională prevede noi proiecte pentru aproximativ 40 de țări în următorii patru ani, cu inițiative deja avansate în locuri precum Mexic sau Iordania. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.