Mariott a plătit o amendă pentru că a blocat WiFi-ului clienţilor săi

Marriott International a plătit Guvernului din SUA o amendă de 600.000 de dolari (475.000 de euro) în scopul de a opri o investigaţie cu privire la practicile sale de blocare a WiFi-ului clienţilor săi. Lanţul va plăti “amendă civilă” Comisiei Federale de Comunicaţii (FCC) după 18 luni de probe ca urmare a unei plângeri din partea unui client cu privire la resort-ul şi centrul său de convenţii Gaylord Opryland din Nashville.

Clientul s-a plâns că hotelul “bloca punctele de acces pentru conectarea mobilă pentru a nu o putea folosi în centrul de convenţii”. Agenţii FCC au aflat atunci că angajaţii hotelului foloseau un sistem de monitorizare a conexiunii WiFi pentru “a opri sau interzice pachetele la punctele de acces selective”. În acest mod impedicau clienţilor să acceseze cu propiul WiFi reţeau.

Astfel, ei reuşeau ca atât expozanţii cât şi asistenţii la centrul de convenţii care nu aveau conexiune la internet cu WiFi-ul sau, să poată avea acces la reţea plătind sistemul hotelului, cu un preţ care varia între 250 şi 1.000 de dolari pe dispozitiv (200 şi 800 de euro).

FCC a comunicat lanţului că trebuie să oprească această practică ‘ilegală’ de a folosi tehnologie pentru a bloca WiFi-ul în instalaţiile sale. De asemenea, Marriott va trebui să prezinte un raport la FCC o dată la trei luni în următorii ani, detaliind datele de utilizare a WiFi-ului şi punctele de acces a fiecăruia dintre hotelurile pe care le gestionează sau deţine în Statele Unite ale Americii.

Marriott trebuie să prezinte un raport la fiecare trei luni cu datele de utilizare WiFi şi a punctelor de acces în hotelurile sale în Statele Unite. #shu#

Marriott trebuie să prezinte un raport la fiecare trei luni cu datele de utilizare WiFi şi a punctelor de acces în hotelurile sale în Statele Unite. Imagine Shutterstock.

Deşi a plătit cei 600.000 de dolari Marriott spune că practica este legală, dar nu vrea să se confrunte cu autoritatea de reglementare. Lanţul spune că are “un interes mare” pentru a asigura clienţilor săi utilizarea serviciului său de WiFi, pentru a proteja astfel utilizatorii de “accese WiFi frauduloase” şi alte probleme legate de siguranţă.

Marriott susţine că această este o practică utilizată în alte industrii, cum ar fi sănătatea şi învăţământul, dar afirmă că “vom continua să încurajăm FCC să emită o reglementare care să elimine confuzia generată de această acţiune şi pentru a evalua meritele politicii sale de bază”.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Tnooz.

 

Sursă: hosteltur.com

 

One comment

  1. […] clienţiilor lor”. Şi aici se află este esenţa problemei. Nu este surprinzător faptul că Marriott a trebuit să plătească o amendă de 600.000 de dolari (490.000 de euro) pentru a bloca W…, aşa cum am publicat în altă […]

Leave a Reply