Shadow

Luna ianuarie s-a încheiat cu vânzări record în Germania

Ianuarie este, din punct de vedere istoric, cea mai aglomerată lună pentru rezervările de călătorii în Germania, cel puțin asa a fost până când pandemia COVID-19 a lovit și  a distorsionat totul. Cu toate acestea, luna trecută s-au înregistrat vânzări record de călătorii de leisure în Germania. Acest lucru, pe lângă faptul că este o veste bună pentru toate piețele care primesc acest turism, este un pas înainte în ceea ce privește revenirea la normalitate. 

Agenții de turism germani își arătaseră deja speranța într-o astfel de redresare, dar în situația actuală de incertitudine nimeni nu a vrut să pună mâna în foc pentru aceasta. Cu toate acestea, după sfârșitul lunii ianuarie, rezervările primite pentru călătoriile de vacanță au depășit de fapt recordurile din anii de dinaintea pandemiei, potrivit Midoco Travel Index (Mtix).

Concret, operatorul de IMM-uri al agenției de turism germană Midoco, a constat că atât vânzările pe hârtie, cât și, „și mai clar”, cele online sunt peste cele înregistrate în aceeași lună din 2018 și 2019, doar segmentul de business travel înregistrând o activitate mai moderată după ce a crescut în primele săptămâni ale anului.

Sursă: Middoco Travel Index (Mtix).

Potrivit comportamentului observat la piața emitentă german de către Mtix, cheia redresării se află de fapt în ultima săptămână a lunii ianuarie, iar compania subliniază că „nici măsurat, nici simțit nu ne putem aminti de o tranziție atât de puternică spre februarie”, în cuvintele co-fondatorului Midoco, Steffen Faradi. Iar acest vârf pare să continue cel puțin până la începutul lunii februarie.

All-inclusive

Mtix a detectat, de asemenea, că clienții cheltuiesc mai mult pe călătorii. Este acest detaliu complicat pentru că acum pachetele sunt mai scumpe din cauza inflației? Da și nu. În ianuarie, oamenii au plătit în medie cu 15% mai mult și, în mod evident, călătorii au devenit mai scumpe, dar există și o tendință mai mare de a cumpăra pachete all-inclusive high-end, atât la hoteluri, cât și la croaziere.

Sursă: Midoco Travel Index (Mtix).

Și, cum s-a raportat anterior, de fapt rezervările nu au încheiat anul trecut 2022 atât de rău și au început bine noul an. Acest lucru a fost demonstrat de un raport al Travel Data + Analytics (TDA), care precizează că în ultimele două săptămâni din ianuarie piața emitentă germană „nu numai că a depășit nivelul anului precedent, dar și săptămânile comparabile din 2019 cu mult”.

Mai multe informații despre piața emitentă germană:

Germania: 2023 începe cu o revenire a rezervărilor și anticipează o vară excelentă

Dansul ofertelor este pe cale să înceapă pe piața emitentă germană

Călătoriile individuale sunt în creștere și atrag atenția operatorilor de turism

Cresc rezervările în Germania: care sunt destinațiile preferate

2022, anul în care vânzările de călătorii nu au avut nivelul așteptat

Poate totul se datorează atitudinii turistului german „nu te atinge de vacanța mea!”, deja remarcată de DRV și confirmată de un studiu Gfk, care compensează recesiunea economică a țării. Întrebarea care stă la baza acestui comportament al consumatorului german este dacă: rezervă mai mult sau rezervă mai devreme și dacă se va menține fluxul?

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.