Lufthansa urmează să lanseze noua sa companie de leisure, care are deja un brand

Lufthansa a incorporat o nouă entitate numită Ocean pentru a opera zboruri de lung curier către destinații de vacanță și timp liber și a reduce „complexitatea” prezenței actuale a grupului în acel segment. Ca parte a restructurării actuale, compania aeriană a decis să-și compacteze operațiunile de turism, de lung curier „foarte fragmentate” într-o singură companie aeriană pentru a realiza sinergii și a obține eficiența. Ocean se va concentra pe „rutele turistice pe distanțe scurte și lungi” din hub-urile sale din Frankfurt și München și „va completa portofoliul Lufthansa și Eurowings”. În prezent, grupul german operează zboruri către destinații turistice de lungă distanță prin ambele filiale sale low cost Eurowings, sub brandul său principal

Lufthansa a subliniat că „ideea este de a dezvolta o nouă linie de produse de transport aerian în segmentul de leisure de calitate, bazat pe modelul de afaceri de Edelweiss„, o filială de leisure a Swiss, deținută de grupul german care oferă servicii către destinații turistice de lung și scurt curier de la Zurich.

Compania aeriană germană a informat că este în curs de obținere a unui certificat de operator de transport aerian pentru noua unitate, care nu va funcționa sub propriul brand Lufthansa, potrivit firmei de consultanță de informații de piață Cirium. În prezent, utilizează patru certificate de operator de transport aerian (AOC) pentru rutele sale de leisure din principalele hub-uri din Frankfurt și München și din Düsseldorf.

Cu cel mai mare aeroport din cel mai populat stat din Germania, Düsseldorf a fost un punct de plecare de lung curier pentru mai multe companii aeriene de zeci de ani, inclusiv Lufthansa și dispăruta airberlin.

Rutele de lung curier ale Eurowings au fost operate până înainte de pandemie de brațul german al SunExpress, operatorul de servicii pentru acel segment de leisure, deținut în comun de Lufthansa și compania turcă și Turkish Airlines, folosind o flotă A330. Cu toate acestea, Sun Express a dezvăluit în iunie un plan de închidere a operațiunii sale germane.

Cu câțiva ani în urmă, Lufthansa a achiziționat și Brussels Airlines, care a fost poziționată ca o filială a Eurowings. Însă după o revizuire din 2019, Lufthansa a preluat controlul comercial al zborurilor Eurowings cu cursă lungă, iar compania aeriană belgiană s-a schimbat pentru a se concentra pe serviciile de rețea din țara sa de origine.

Sub propiul brand, Lufthansa a desfășurat o serie de A340-300 cu o configurație mai densă a cabinei pe rutele de agrement, folosind o unitate numită Jump, care opera avioane de lung curier cu AOC din divizia regională CityLine a Lufthansa.

Când Lufthansa a adoptat un nou acord colectiv de negocieri cu piloți de vârf în 2017, compania a promis că va abandona Jump, pentru a potoli sindicatele. Site-ul companiei CityLine listează încă A340 ca parte a flotei sale actuale.

În aprilie, Lufthansa a spus că va retrage trei A340-300, operate de CityLine, ca parte a măsurilor mai largi de reducere a flotei, ca răspuns la criza coronavirusului.

Lufthansa nu a specificat cele patru AOC pe care le folosește în prezent pentru zboruri turistice de lungă durată. Grupul spune ca „noua AOC” va avea ca rezultat „o reducere semnificativă a complexității pentru dezvoltarea rețelei turistice de lung curier”.

Compania aeriană nu a specificat o dată de lansare sau tipuri se aeronave pentru Ocean, ci se referă la o prezentare internă din 2019, care arată că Lufthansa dorește să-și îmbine actualele unități de operare „fragmentate [ale pieței turistice] într-un AOC până în 2022„, potrivit Flightlobal se referă.

Conform acestei prezentări, grupul a parcat patru aeronave cu fuzelaj larg la Frankfurt, patru în Düsseldorf și trei la München pentru rutele turistice la acea vreme, în timp ce obiectivul diviziunii recent comasate este acela de a facilita „flexibilitatea ridicată și competitivitatea”. 

 

Sursă: hosteltur.com

2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.