Lufthansa, prima companie aeriană care se lansează în vânzarea directă cu Google Flights

Luthansa a ajuns la un acord cu Google Flights şi anunţă lansarea în comun a “Book on Google”, un instrument care le va permite pasagerilor să facă rezervări la LH.com prin intermediul motorului de căutare de zboruri a lui Google, de pe telefonul mobil sau de pe calculator fără a părăsi pagina. Cu aceasta grupul german adaugă un partener strategic puternic pentru obiectivul său de a creşte vânzările sale directe, devenind prima companie aeriană care utilizează Google ca un canal direct, în plină polemică cu agenţiile de punere în aplicare a taxei la vânzări prin GDS.

Toate companiile aeriene ale Grupului LufthansaLufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines şi Swiss– participă în aceste acorduri de colaborare cu importanţi parteneri din diferite sectoare ale industriei pentru distribuirea ofertei sale, creând un canal alternativ chiar şi cu turoperatorii şi agenţii de turism.

Compania aeriană germană subliniază că cu Google Flights şi alţi parteneri din industrie doreşte să dezvolte “oferte variate, dinamice şi individualizate”. Accesul direct la ofertele companiilor aeriene ale Grupului a fost adăugat pentru a completa canalele de distribuţie directă existente şi cu o orientare din ce în ce mai mare orientare spre client.

Lufthansa, prima companie aeriană care se lansează în vânzarea directă cu Google Flights  #shu#

Lufthansa, prima companie aeriană care se lansează în vânzarea directă cu Google Flights

Grupul german a încheiat, de asemenea, acorduri cu turoperatorul german Bucher Reisen, precum şi principalul vânzător detailist de bilete din Germania, AerTicket, companiile au lansat respectivele sale interfeţe care conectează în mod direct cu sistemele de rezervări ale Grupului Lufthansa, prin Direct Connect. “La rândul său, lanţul independet de agenţii de turism, Lufthansa City Center, s-a angajat să dezvolte un canal de distribuţie alternativ bazat pe sistemul “Direct Connect” al Grupului Luthansa. Acest nou canal va oferi acces direct la ofertele exclusive ale companiilor aeriene ce fac parte din Grupul Luthansa fără a aplica taxa pentru costurile de distribuţie (DCC)”, evidenţiază purtătorii de cuvânt ai companiei.

La 1 septembrie, Lufthansa a început să pună în aplicare o taxă de 16 de euro pentru rezervările făcute de agenţiile de turism prin intermediul GDS-ului, care a generat o mare controversă în acel canal şi chiar un denunţ făcut de agenţii şi turoperatori la Comisia Europeană. Agenţiile asigură că vânzările companiei Lufthansa au scăzut după aplicarea taxei, un impact care a fost respins de grupul german, care asigură că nu a observat o tendinţă în această direcţie.

Ei subliniază, în schimb, ca cu implementarea primelor soluţii de conectare directă, “a ajuns la un nou nivel în noua strategie de distribuţie a Grupului. Am încheiat primele acorduri cu parteneri importanţi. Astel, suntem capabili să lucrăm cu o gamă largă de oferte adaptate”, a afirmat Jens Bischof, membru al Consliului Lufthansa German Airlines şi CCO al Deutsche Lufthansa AG. “Ca şi complement la canelele noastre actuale, ‘Direct Connect’ oferă partenerilor noştri de tehnologie mai multe aspecte pentru a crea oferte individualizate şi diverse pentru clienţii noştri”, a adăugat el.

Companiile aeriene din cadrul Grupului Lufthansa lucrează cu numeroşi furnizori de tehnologie, pentru a oferi o conexiune directă partenerilor lor. Aceşti furnizori de servicii IT sunt responsabili pentru verificarea directă şi individuală a fiecarei interfaţe, precum şi pentru oferirea sprijinului în planificare şi implementare.

În ceea ce priveşte cel mai recent parteneriat cu Google Flights, Bischof spune că “această colaborare cu Google va facilita rezervările online şi, în special cele efectuate prin intermediul dispozitivelor mobile”, a declarat Jens Bischof, oferind o experienţă de rezervare fără întreruperi, fără a fi nevoie să schimbi pagina web. “Lufthansa este prima companie aeriană la nivel mondial care oferă funcţia de rezervare directă pe Google Flights. Cu Book on Google vom consolida vânzarea de bilete prin intermediul acestui canal. Acesta este un pas foarte important în noua strategie de vânzări şi distribuţie a Lufthansa, care se concentrează pe modernizarea proceselor şi dezvoltarea canalelor de distribuţie noi şi alternative”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply