Lufthansa investeşte 1.500 mil € în remodelarea cabinelor şi lansează tarife

Lufthansa a anunţat un pachet de iniţiative pe care îl va lansa în 2015 şi care se concentrează pe îmbunătăţirea experienţei de călătorie a pasagerilor. Printre acestea, compania aeriană germană a realizat o investiţie de 1.500 milioane de euro în remodelarea cabinelor sale în care a instalat 39.000 de scaune cu un design modern, unele dintre acestea în noua sa Economy Plus, printre alte îmbunătăţiri ale serviciului; în acelaşi timp a implementat un nou concept de tarife adaptate la noile segmente de clienţi, care vor fi aplicate începând cu toamna viitoare.

Acest lucru a fost anunţat de către Jens Bischof, membru al Consiliului de Administrare al Lufthansa German Airlines şi responsabilul de Vânzări, Produs şi Marketing, care a subliniat că: “În 2015, pasagerii noştri se vor putea bucura de o nouă Lufthansa. Ca şi companie aeriană, ne poziţionăm din nou acolo unde ne este locul, în fruntea companiilor aeriene internaţionale Premium. Suntem pe cale de a deveni prima companie aeriană occidentală care obţine recunoaşterea de 5 stele“, a afirmat el evidenţiind că, în plus faţă de reînnoirea cabinelor vor introduce “noi standarde de serviciu la bord”.

 

Noi clienţi, noi tarife

Urmând tendinţa pieţei, Lufthansa a proiectat un concept de preţuri: “Fixarea preţurilor pe rutele europene şi în Germania este adaptată la nevoile individuale ale pasagerilor, oferindu-le oportunitatea de a alege serviciile de care ar dori să se bucure şi să le plătească. Cu toate că cele trei noi tarife – Light, Classic si Flex -, vor fi incluse începând de toamna viitoare, vânzarea biletelor va începe vara aceasta”.

Lufthansa investeşte 1.500 mil € în remodelarea cabinelor şi lansează tarife

Lufthansa investeşte 1.500 mil € în remodelarea cabinelor şi lansează tarife

 

Tariful Light este conceput pentru pasagerii care călătoresc pentru preţ, în mod normal călătoresc doar cu un bagaj de mână şi nu doresc să utilizeze opţiunile de schimbare a rezervării sau de rambursare.

Tariful Classic permite înregistrarea gratuită a unui bagaj, precum şi rezervarea scaunului în momentul în care se face rezervarea. Dacă este necesar, tariful Classic permite, de asemenea, schimbarea rezervării pentru un cost suplimentar.

Tariful Flex oferă un pachet de servicii multiple: posibilitatea de a rezerva din nou fără niciun cost şi, în caz că este necesar, obţinerea rambursării biletului cu un cost suplimentar, având posibilitatea de a zbura mai devreme în aceeaşi rezervare, fără a plăti o taxa suplimentară.

Compania aeriană precizează că Lufthansa Business Class va fi in continuare disponibil pentru pasagerii de leisure şi de business în toate zborurile şi va include accesul la sălile de aşteptare, mai multe facilităţi pentru bagaje, mai multă intimitate – locul de lângă nu este ocupat – şi posibilitatea de a acumula mile.

În zborurile de lung curier, Lufthansa a introdus în acest an pentru această vară, în cabina de Business, Business Class Restaurant Service în care mâncarea şi băuturile vor fi servite individual pansagerilor, pentru care va adăuga mai mulţi membrii la echipajul de cabină.

Noul sistem de tarife permite permite combinarea lor la rezervarea zborului de dus-întors şi toţi pasagerii vor primii o băutură gratuită şi serviciu de gustări la bord, indiferent de tariful ales. De asemenea, toţi vor avea dreptul la bagaj de mână, alegerea scaunului la realizarea check-in-ului cu 24 de ore înainte de plecare şi acumularea de mile în Miles & More, fără costuri suplimentare. Preţurile biletelor vor depinde de rute şi disponibilitate.

 

Scaune moderne

Din al treilea trimestru al acestui an, toate avioanele de lung curier vor avea cabine reînnoite şi “vor avea scaune moderne în toate clasele”. Compania evidenţiază că, din 2011, Lufthansa a investit o jumatate de milion de euro pe zi în remodelarea cabinelor, ceea ce a însemnat o investiţie de 1.500 milioane de euro.

“Un total de 39.000 de scaune au fost înlocuite, modificate sau, în cazul avioanelor noi, instalate, în flota de lung curier: 600 la First Class, 7.000 la Business Class şi peste 27.600 la Economy Class. Circa 3.600 de scaune sun implementate în cele 106 avioane care incorporează noua Premium Economy Class în toate zborurile intercontinentale”, a explicat Bischof.

Serviciul FlyNet este, de asemenea, inclus ca parte a conversiei cabinei şi va fi disponibil în curând în toate zborurile de lung curier, oferind acces la internet de bandă largă prin intermediul unei retele WiFi la bord şi la propiul site FlyNet, care prezintă cele mai recente ştiri şi canalul de televiziune Sport24.

 

Cinci destinaţii noi

În paralel , Lufthansa a anunţat cinci noi destinaţii de lung curier pentru toamna următoare: 15 zboruri săptămânale suplimentare către Tampa, Cancun, Male şi Mauritius.

“Lufthansa şi-a extins colaborarea cu Copa Airlines, compania aeriană din Panama şi membră a Star Alliance, o alianţă care adaugă pentru compania germană alte 50 de destinaţii din America Centrală si de Sud, precum şi din Caraibe.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply