Lista de dorinţe pentru 2015 a specialiştilor de marketing hotelier

La începutul fiecărui an, Hospitality Net întreabă clienţii săi, partenerii şi specialiştii de marketing hotelier care este lista lor de dorinţe pentru anul care a început. Deşi răspunsurile lor s-au schimbat mult de când au început în 1984, sentimentul din spatele acestor liste este acelaşi, pentru că încă îşi doresc elemente pentru a face clienţii fericiţi, care să le faciliteze munca şi să aducă prosperitate hotelurilor lor.

Acest an nu a fost diferit. Aici sunt cele 10 dorinţe incluse în lista specialiştilor de marketing hotelier pentru 2015:

1.- Recunoaşterea tuturor responsabilităţilor profesiei lor

Nu are nimic de-a face cu ego-ul, ci cu progresul. Specialiştii de marketing nu caută o bătaie pe umăr. Ei au nevoie că în acest an directorii, propietarii şi managerii de active să înţeleagă cu adevărat care sunt resursele necesare, departamentul de marketing obţine, de obicei, echipamentul şi bugetul necesar pentru a ţine pasul cu tehnologia şi a merge înainte.

2.- Mai multe rezervări directe

Aceşti specialişti sunt obosiţi să facă munca şi să vadă câştigurile OTA. Da, OTA canalizează un flux mare de afacere, dar la un preţ ridicat. Rezervările directe înseamnă mai multe venituri şi mai multe şanse de a câştiga loialitatea clienţilor. Specialiştii de marketing doresc toată informaţia despre client pe care o înregistrează cu o vânzare directă; aşa va fi mai uşor să-i încurajăm să rezerve direct data viitoare.

3.- Continua scădere a preţului petrolului

Nu toată lumea poate ajunge la hotelul tău după o plimbare cu sania. Indiferent dacă clienţii tăi se bucură de un sejur de business sau de lesiure, scăderea preţului petrolului este o veste bună pentru specialiştii marketingului hotelier. Călătoria până la hotel este mai ieftină decât a fost în ultimii ani, astfel că clienţii au un buget mai mare pentru cheltuielile în camerele şi instalaţiile tale. Şi se simt mai bine făcând acest lucru!

4.- Prosperitate globală

Economiile din întreaga lume continuă să se îmbunătăţească şi aceşti specialişti speră ca această tendinţă să continue. Consumatorii care cheltuiesc mai mult şi oamenii de afaceri prosperi fac din ce în ce mai multe călătorii, iar propietarii sunt încrezători să reinvestească în hotelurile lor şi în îmbunătăţirea produsului.

Specialişti de marketing hotelier au încredere ca se vor îndeplini celor 10 dorinţe pentru 2015. #shu#

Specialişti de marketing hotelier au încredere ca se vor îndeplini celor 10 dorinţe pentru 2015. Imagine Shutterstock.

 

5.- O creştere în clasamentul TripAdvisor

Fie că eşti blocat la pagina şase sau plutind pe locul al doilea, în acest an doreşti să urci în clasamentul TripAdvisor. Este timpul să fii pe prima pagină, iar dacă eşti deja acolo te întrebi dacă acest an va fi cel în care vei ajunge în vârf ca numărul unu.

6.- Totul automatizat

De la sisteme automatizate de revenue management la promovarea de conţinut automatizat, specialiştii de marketing hotelier doresc ajutor sistematic în acest an. Nimic nu este ca un sistem de încredere care să te ajute să obţii totul.

7.- Big Data cu un sistem mai simplu de management

Tot ceea ce este legat de Big Data oscilează între emoţionant şi dificil. Acum poţi afla mai mult despre clienţii tăi ca oricând. Poţi axa marketingul tău nu doar pe caracteristicile demografice, ci şi pe oaspeţii individuali. Simţi că este simplu de manevrat, până ce începi să iei în considerare imensele sale posibilităţi. În acest an, aceşti specialişti doresc să adune toate aceste informaţii pentru a le putea folosi într-un mod realist.

8.- Precizia şi prudenţa TripAdvisor şi ale altor site-uri de recenzii

Indifirent dacă confunzia este cu un alt hotel care nu este al tău sau o neînţelegere cu un client încurajat de puterea internetului, opiniile exacte sunt frustrante. Odată ce ceva este pe Internet este uşor de reprimat. Un avantaj al popularităţii în creşte a acestor site-uri este ca clienţii au devenit mai inteligenţi atunci când citesc comentariile. În acest an mai multe cazuri de clienţi extrem de critici au devenit virale spre ruşinea lor. Cum nici un hotel nu vrea să vadă o recenzie negativă despre hotelul său, anul acesta marketerii doresc un discernământ mai mare atunci când publicul citeşte criticile.

9.- Rentabilizarea tendinţei de autenticitate

Tendinţa de autenticitate atrage de multe ori afacerea neaşteptată deoarece turiştii caută dincolo de experienţele obisnuite. Călătorul autentic poate creşte gradul de ocupare în extrasezon pentru că doresc să trăiască experienţe locale, spre deosebire de turistul tradiţional, ceea ce are un impact asupra veniturilor din extrasezon.

10.- Primirea constantă de venituri din mai multe conturi corporative

Conturile corporative sunt ca o reţea de siguranţă pentru mai multe hoteluri. Este posibil să nu ai o marjă mare, dar odată ce obţii un astfel de cont, practic se vând singure, plus că nu plăteşti comisioane OTA şi îţi aduc un volum de afacere pe tot parcursul anului.

 

Informaţiile de referinţă sunt disponibile pe Hospitality Net.

 

Leave a Reply