Shadow

Lanțurile de lux acordă prioritate unui wellness mai aspirațional decât tehnologic

Lanțurile dezvoltă tratamente de wellness mai complete, încheiând partneriate cu branduri recunoscute de produse de sănătate, pentru a oferi experiențe de călătorie transformatoare, care oferă mai mult decât doar șederea. Iar wellness-ul s-a consolidat ca o tendință a hotelurilor de lux și devine, de asemenea, un atribut din ce iț ce mai important în gama medie-înaltă de cazare. Câteva exemple: Hilton Worldwide, care a creat un nou design de sală de gimnastică în cameră și Westin care a încheiat o alianță cu firma boutique de ciclism Peloton

Nu toți clienții fac eforturi în timpul șederii lor. De fapt, un studiu recent realizat de Centrul de Cercetare Hotelieră de la Cornell University dezvăluie că 46% dintre clienți au în minte utilizarea instalațiilor sălii de gimnastică, dar doar 22% chiar o face.

Prin urmare, provocarea pentru hoteluri este de a găsi modalități creative de a motiva clienții să-și îndeplinească planurile de aspirație. Cu toate acestea, deși aplicațiile tehnologice aplicate lumii fitnessului trebuiau să revoluționeze experiența sănătoasă, nu a fost așa, cel puțin la scară largă. Unul dintre motive este acela că studiile clinice recente au arătat că beneficiile pentru sănătate ale utilizării tehnologiei wearable pentru fitness sunt dezamăgitoare și uneori chiar improductive.

Hotelurile planifică mai multe pachete de mai multe zile, care combină experiențele spa tradiționale cu ședinte pentru a îmbunătăți bunăstarea mentală.

Ceea ce pare a avea success este încheierea de acorduri cu terți cunoscuți din industria wellness pentru a atrage cerere conștientizată cu sănătatea și a se diferenția în acest segment înfloritor: un video de yoga cu un guru faimos pentru ca oaspeții hotelului Shangri-La din Toronto să poată urmări indicațiile din camera lor; programe de viață sănătoasă în spa-urilor unor hoteluri aparținând lanțului Mandarin Oriental Hotels cu terapii de recuperare al Clinicii Mayo, în pachete cu o durată de până la cinci zile; sau ședinte de meditație ghidată în spa-ul Park Hyatt New York al faimosului studio de meditație MNDFL, sunt doar câteva exemple.

Programe de wellness mintal

Cea mai puternică tendință de viitor pentru destinațiile specializate din acest segment și spa-uri printre cele dezvăluite de The Global Wellness Summit 2017 este interesul în creștere pentru îmbunătățirea sănătății mintale dintr-o abordare centrată pe corp. Neurologii și psihoterapeuții care coordonează sesiunile de meditație vor fi din ce în ce mai frecvante.

În aceeași linie, studiul lui Skift realizat pe „Piața Internațională a Turismului de Lux 2017” a arătat că trei din patru respondenți au arătat un interes din ce în ce mai mare pentru experiențele turistice legate de bunăstare, având sănătatea mintală ca prioritate.

Și, după cum a spus Udraa Buyannemekh, președintele Nomadic Expeditions și Three Camel Lodge din Mongolia, „în timp ce masajele și tramentele corporale fac minuni pe corpul tău, ele fac foarte puțin pentru bunătatea spirituală pe termen lung”. De aceea, în loja lor oferă sesiuni de meditație ghidată. Dar nu este singurul: Miami Acqualina Hotel & Spa tocmai a lansat un program lunar de sănătate și wellness, care include sesiuni pentru a învăța tehnici simple pentru a calma mintea.

Având în vedere cererea crescândă de wellness mental mai avansat și servicii vitale de coaching, hotelurile planifică mai multe pachete de mai multe zile, care combină experiențele spa tradiționale cu ședinte pentru a îmbunătăți bunăstarea mentală.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.