Shadow

Investitori hotelieri: produse cu cel mai mare potențial de recuperare

Pandemia a creat un câmp de oportunități pentru ca investitorii hotelieri crează produse noi, deoarece, potrivit lui Daniel Johansson, director de dezvoltare și achiziții al Cheval Collection, „până acum, modul în care se desfășura bine afacerea nu se numără printre priorități, dar acum are mai multă grijă de experiența clientului„. O experiență care are loc într-o zonă în care, așa cum a subliniat Henri Wilmes, șeful sistemelor de Tehnologie informațională de la LRO Hospitality, „linia care separă viața personală și cea profesională este din ce în ce mai estompată”, ceea ce deschide noi oportunități stațiunilor urbane și pentru a crea noi spații de lucru în casele de vacanță. Experții adunați la târgul de investiții hoteliere IHIF au coincis în a subliniat că, în cuvintele lui Cristopher Norton, CEO Equinox Hotels, „clientul vrea să fie surprins”, astfel încât produsele hoteliere care prezintă cel mai mare potențial de recuperare sunt tocmai cele care aplică inovația pentru a se adapta la noile gusturi și nevoi ale clientului post-coronavirus. 

Segmentul lifestyle iese din criză consolidat, tocmai datorită acelei capacități de surpriză, aplicată atât segmentelor urbane, cât și celor de vacanțăHenri Wilmes a vorbit despre un nou profil al resort-urilor „sexy, o nișă descoperită de investitori cu care au cules succese precum Nobu Ibiza”. În acest sens, el a subliniat „oportunitățile pe care reformele hoteliere le oferă pentru a crea noi produse care se adaptează la ceea ce cer deja noile generații de călătorii”.

În cazul Radisson Hotel Group, printre noile produse concepute ca urmare a pandemiei, se remarcă camerele care se pot transforma care, așa cum a detaliat CEO-ul său, Federico González Tejera, „permit transformarea oricărei camere într-o sală de întâlnire cu ultima tehnologie”. 

Michael Widmann optează pentru „produse interesante, nu doar de lux ci și în segmentul economic. Deoarece dacă produsul stimulează, rentabilitatea investiției este, de asemenea, interesantă.”

Cristopher Norton pledează pentru „un produs diferențiat pentru resort-uri pentru a promova ajustarea sezonieră a turismului, cu activități netradiționale care fac mai ușor să se bucure de facilitățile sale și în afara sezonului”. Aceste noi activități pot fi dezvoltate și în resort-urile urbane, „în orașele care au ceva diferit de oferit, unde componenta de vacanță cu cea de muncă, de preferință în medii verzi în încercarea de a reveni la natură”.

Produsul lifestyle își deschide, de asemenea, câmpul de acțiune cu, potrivit lui Michael Widmann, partener administrativ al firmei de consultanță PKF Hospitality Group, „produse interesante, nu numai în lux, ci și pe segmentul economic. Pentru că dacă produsul stimulează, rentabilitatea investiției este, de asemenea, interesantă”.

În opinia lui Christopher Norton, provocarea pentru brandurile de lux tradiționale „este să fie mai inovatoare, în timp ce pentru brandurile lifestyle provocarea constă în furnizarea unui serviciu mai personalizat.

Lanțurile mari, cum ar fi Accor, sunt ferm angajate în acest tip de produs, după cum a confirmat președintele și CEO-ul său, Sébastien Bazin, căruia i-a prezis „un viitor mai luminos decât trecutul, dar nu putem acționa în același mod pe care l-am făcut până acum”. Nu este surpinzător că o treime din hotelurile sale în proiect sunt lifestyle.

Oportunități în alimente și băuturi

În această căutare de a genera suprize cu produse interesante, departamentul de Alimente și Băuturi (F&B) are multe de spus. De fapt, devine un element decisiv în alegerea unui anumit hotel, potrivit lui Christian Walter, CEO al PKF Hospitality Group.

Pentru Wilmes „sunt elemente care au fost acolo de ani de zile, dar puțini le-au pus în valoare, cum ar fi barurile și piscinele de pe acoperișurile clădirilor. Mâncarea și băuturile oferă multe oportunități și mai sunt multe de făcut de acolo”. Rohan Thakkar, vicepreședinte Yotel pentru strategie și dezvoltare pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), a menționat, de asemenea, acoperișurile ca exemplu de mare potențial de dezvoltare, devenind o atracție pentru populația locală, care poate intra astfel în contact cu oaspeții hotelului deoarece în ambele cazuri se simt mai în siguranță în spațiile exterioare.

Extremele au fost mai rezistente

Segmentele de lux și cele economice au fost, după cum a explicat Brian Kaufman, CEO al Blackstone Group, „cele mai rezistente în această criză; în cazul luxului, datorită și numeroaselor puncte de vânzare din hoteluri. De asemenea, este de așteptat ca aceștia să continue să înregistreze un comportament foarte bun, mai ales în produsul de vacanță, deoarece oamenii vor acum să cheltuiască pe ei însuși, pe vacanțele lor”. În cazul hotelurilor economice, aceștia s-au folosit de costurile lor de operare deja scăzute.

În aceeași direcție, Michael Grove, director de operațiuni la HotStats, a indicat că, în ciuda faptului că unitățile de cazare high-end au suferit cel mai profund consecințele crizei, ele sunt și cele mai rapide care au ieșit din ea, datorită tocmai acelei cereri potențiale dispuse să plătească pentru experiențele de care nu s-au putut bucura anul trecut.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.