Inovaţia hotelieră se află în noi procese, mai degrabă decât în noi dispozitive

Platformele mobile în special sunt din ce mai importante pentru industria turismului şi în prezent sectorul hotelier este bulversat nu de noile dispozitive, ci de noile procese.

În acest sens, David Ruetz, responsabil al ITB Berlin, a explicat că “până în prezent  inovaţia în industria tursmului nu are de a face atât cu produsele, ci cu procesele“.

Acest punct de vedere îl are şi Ulli Pillau, director al Hetras, care crede, de asemenea, că technologia din turism este unul din principalii promotori ai inovaţiei în industria turismului la nivel mondial.

Clienţii de hotel din ziua de azi pot avea deja mai mult control asupra sejurului lor, pentru că pot face check-in şi check-out utilizând dispozitivele lor mobile şi chiar să rezerve o sală de şedinţe de pe propiul smartphone. Aşa cum detaliază Pillau, “la aterizarea în Stockholm pot, de exemplu, să fac imediat check-in în hotelul HTL în centrul oraşului, să obţin numărul camerei şi chiar cheia, totul cu telefonul meu mobil. Acest lucru înseamnă că mă pot merge direct la camera când ajung la hotel şi să evit aşteptările inutile, un serviciu care este disponibil pentru clienţii oricărui hotel HTL”.

Automatizarea, managementul hotelier bazat pe cloud şi oferirea unei experienţe mobile. #shu#

Automatizarea, managementul hotelier bazat pe cloud şi oferirea unei experienţe mobile. Imagine Shutterstock.

 

Cu toate acestea, experţii subliniază că nu începem doar să vedem o nouă generaţie de clienţi, dar că există deja mai mulţi operatori hotelieri pioneri care şi-au modernizat demult procesele şi şi-au optimizat operaţiile prin standardizare. Pillau este, de asemenea, foarte conştient că există o nouă generaţie de directori de hotel, unde noutatea nu este definită în funcţie diferită.

Hotelurile moderne se bazează astăzi pe date. Astfel, Pillau cunoaşte “mulţi operatori de hotel care au adevărata viziune “Big Data” şi că le folosesc şi implementează activ această viziune în grupul lor hotelier. Astăzi, pentru că un hotel să se poziţioneze pe piaţă, este absolut esenţial să lase în urmă vânzările tradiţionale. Totul are de-a face cu e-commerce, cum ar fi construirea canalului de marketing adecvat şi optimizarea ratelor de conversie”.

Sunt astfel cheie automatizarea, managementul hotelier bazat pe cloud computing şi oferirea unei experienţe mobile, care este exact modul în care mulţi dintre hotelurile de noua generaţie ca HTL şi Roby Hotels sunt gestionate deja. Cu toate acestea, operatorii hotelieri din alte segmente de piaţă, de exemplu grupuri care până acum erau gestionate folosind procese mai tradiţionale, cum ar fi Carat Hotels, încep să se alăture acestei tendinţe.

Pentru Pillau “toate aceste procese permit hotelurilor să fie mai eficiente, să genereze mai multe venituri şi să evite cheltuieli inutile“. Şi el dă câteva exemple: Cum să identific utilizatorii care fac cele mai multe rezervări şi să-i redirecţionezi pe site-ul hotelului? Cum poţi optimiza campaniile publicitare? Cum poţi să ajustezi planurile de plată a rezervărilor care nu s-au materizalizat?

 

ITB 2015

La următoare ediţie a ITB Tanja Baier, Philip von Ditfurth şi Ulli Palau vor răspunde la aceste şi alte întrebări, inclusiv: cum pot beneficia operatorii hotelieri de aceste noi soluţii de software, cum pot procesele standardizate să asigure că operaţiunile sunt perfect coordinate, ceea ce face ca soluţiile cloud să fie alegerea perfectă ca platformă pentru a conecta hotelurile şi clienţii, ceea ce înseamnă experienţa de călătorie mobilă şi cum pot să le aplice cu succes.

Informaţia de referinţă este disponibilă pe HotelMarketing.com.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply