Infographic: şase tendinţe hoteliere din Europa

HotelNewsNow a reunit în acest infographic şase tendinţe fierbinţi pe piaţa hotelieră europeană.

Randament. – 62 de luni consecutive de creştere susţinută a RevPar-ului (veniturile pe cameră disponibilă) în Europa. În primele nouă luni ale anului cererea a crescut cu 3,7%.

Operaţiuni. – Chiria rămâne cel mai comun model de afaceri. Accor Hotels, Carlson Rezidor Hotel Group, Fonciere des Murs şi Union Investment Real State sunt printre cei mai obişnuiţi să o folosească.

Piete. – Printre cele zece pieţe mature pentru extinderea hotelieră Opus Hospitality menţionează Bordeaux, Dresden, Dublin, Edinburgh, Glasgow, Cracovia, Marsella, Oporto, Rotterdam şi Sevilla.

Valută. – Puterea dolarului în raport cu euro creşte fluxul turiştilor spre Europa. 10% de creştere a valorii monedei americane duce la o creştere de 1% a cererii pentru hoteluri din partea călătorilor aflaţi în tranzit.

Transport. – Trenurile de mare viteză din Europa sunt mai populare decât oricând, ceea ce mai multe construcţii de hoteluri în apropierea staţiilor de cale ferată. Steigenberger Hotel Group este una dintre companiile care s-a axat pe această piaţă.

Distribuţie. – Paritatea de preţ pierde teren. Guvernele europene, încet, dar sigur, elimină cerinţele de paritate, ceea ce înseamnă că hotelurile pot face publicitate de tarife mai mici pe propiile platforme de distribuţie.

Infographic: şase tendinţe hoteliere din Europa

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply