Infographic: cum călătoresc şi ce caută turiştii Millennials

WYSE Travel Confederation, asociaţia internaţionala a interprinderilor de turism şi a destinaţiilor specializate în turismul de tineret, a publicat un nou infographic în care detaliază caracteristicile esenţiale ale călătorilor Millennial.

Infographicul se bazează pe un sondaj, care a fost realizat în al doilea trimestru al anului 2014, pentru a obţine o fotografie a modelelor de consum, experienţe şi atitudini ale călătorilor Millennial, cei născuţi între începutul anilor 1980 şi începutul deceniului 2000.

Diferitele instituţii si companii colaborează distribuind sondajul în rândul clienţilor săi, printre aceştia aflându-se Generator Hostels, Hostelling International, Hostelling International-USA, InterExchange, Kilroy, Mundo Joven, Praktikawelten, Backpackers Villa Sonnenhof, STA Travel, Student Universe, The Global Work & Travel Co.

Aşa cum scoate în evidenţă acest infographic, deciziile de călătorie ale călătorilor Millennials sunt afectate în 79% din cazuri pentru comentariile online scrise pe reţele de către alţi călători.

În ceea ce priveşte motivaţiile de călătorie, 55% doresc să interacţioneze cu locuitorii unei destinaţii; 46% doresc să experimenteze viaţă de zi cu zi al locului în care călătoresc; în timp ce 43% doresc să-şi crească cunoştinţele.

Destinaţiile care seduc cel mai mult pe Millennials sunt acelea unde oamenii sunt ospitalieri, există Wi-Fi gratuit şi mâncarea este gustoasă.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply