Infographic: creşte influenţa metasearch-urilor în 2014

Compania eRevMax a creat un infographic întitulat “Meta-Search It’s Here to Stay” (Metasearch-urile sunt aici pentru a rămâne), care prezice că 2014 va fi anul acestor platforme.

Infographic-ul, realizat pe baza mai multor studii de piaţă, recomandă hotelurilor să investească în marketing  pentru metasearch-uri şi să le includă în planul de marketing.

Traficul spre metasearch-uri a crescut recent cu 36% din turiştii online care utilizează comparatorii înainte de a rezerva. A avut loc, astfel, o creştere de 13% comparativ cu anul trecut, dar utilizarea lor este mai pronunţată în determinate grupuri de populaţie. Astfel, 39% dintre millennials folosesc metasearch-urile ca principala lor sursă de informaţii de călătorie, cu 35% din generaţia X, 23% din baby boomers şi 14% din cei maturi.

Infografía: Los metabuscadores aumentan su influencia en 2014

Odată cu intrarea lui TripAdvisor în lumea metasearch-urilor, precum şi a lui Google (Google Flight Search şi Google Hotel Finder) nu este surprinzător faptul că metasearch-urile vor fi cele mai utilizate în 2014, indică eRevMax. Kayak a procesat 1.577 milioane de căutări în 2013 şi, este de aşteptat să crească la 3.000 de milioane în următorii cinci ani. Şi acest lucru se întâmplă de ceva timp. Conform datelor publicate de PhoCusWright şi Experian Hitwise, 6% din traficul din Statele Unite a mers spre site-uri precum Kayak în 2012. La rândul său, TripAdvisor primeşte 200 milioane de vizite pe lună şi peste 50% din ele utilizeazaă instrumentul său de metasearch.

Compania eRevMax prezice că 2014 va fi anul 2014 metasearch-urilor pentru valoarea adăugată pe care o oferă. Pentru a contribui la aceasta, eRevMax a adăugat metasearch-urile ca noul canal opţional în reţeaua sa de distribuţie.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply