Infographic: Companiile aeriene sunt mai eficiente din trei motive

Costul combustibilului este un aspect foarte important al afacerii din industria transportului aerian şi critic, datorită faptului că este foarte volatil supus, în majoritatea cazurilor, mai multe schimbărilor politice decât economice, şi nu pot fi controlate de către companie. Companiilor aeriene le rămâne drumul spre eficienţă prin intermediul avioanelor moderne mai eco-eficiente, să experimenteze cu biocumbistibili, să-şi optimizeze operaţiunile şi rutele, printre altele, deşi nu toate utilizează aceleaşi metode. Acest infographic al BlueSky prezintă cele trei motive care fac o companie mai eficientă decât altele.

De ce unele companii aeriene sunt mai eficiente decât altele în consumul de combustibil?

Tehnologia. O treime din diferenţe vine de la faptul că tehnologia folosită de companiile aeriene este diferită. Nu toate companiile aeriene au cea mai avansată şi eficientă flotă. Modele de avion mai noi includ dispozitive, cum ar fi winglets în cazul companiei Boeing, sau sharklets în cazul companiei Airbus, care reduc cheltuielile de combustibil. Aceste dispozitiv în vârful aripilor reduc rezistenţa aerodinamică a aeronavei, îmbunătăţind performanţa aerodinamică, care creşte eficienţa consumului de combustibil.

Operaţiuni. Cu toate acestea, unele companii aeriene reuşesc să opereze avioane mai vechi cu mai multă eficientă decât unele companii cu avioane mai noi. Unele dintre ele ar explica acest fapt prin faptul că companiile aeriene zboare rute diferite spre destinaţii diferite. Dar diferenţa se află în unele practici de control, cum ar fi cele pentru controlul cantităţii de combustibil pentru a reduce greutatea sau anumite practici operative atunci când avioanele se află pe pistă.

Preţul la petrol. Creşterea preţurilor la petrol nu conduc neaparat la faptul că o companie aeriană este mai eficientă. Unele companii aeriene mai puţin eficiente în ceea ce priveşte combustibilul compensează acest lucru cu controlul costurilor sale de operare în alte domenii.

De exemplu, a zbura catre destinaţii spre care alte companii aeriene nu zboară oferă oportunitatea de a creşte preţurile. Alţi factori pot afecta profitabilitatea, cum ar acordurile colective de muncă şi costurile de întreţinere, permiţând astfel stabilirea strategiei de acoperire.

Infographic: Companiile aeriene sunt mai eficiente din trei motive

Infographic: Companiile aeriene sunt mai eficiente din trei motive

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply