Aşa călătoresc milenials

Expert, ambiṭios şi loial, călătorul milenial reprezintă o mare provocare pentru sector, dar ce anume pot face exact companiile turistice pentru a-i atrage atenṭia? Primul lucru care trebuie clarificat este că aceştia nu sunt atât de volatile precum par, apreciază mai mult relaṭia calitate-preṭ şi transparenṭă decât preṭul în sine, căutând cea mai bună ofertă în acest sens şi rămân doar în programul de loialitate care le oferă cu adevărat plusvaloare

Infographicul realizat de hotelul The Dunloe, din Irlanda, pe baza datelor colectate de Expedia, Stayplanner şi Hotelier, dezvăluie următoarele aspecte ale profilului milenial

 

Motivaṭii:

– Trei din patru se aşteaptă să se bucure de vacanṭa viselor lor în viitor.

– 86% călătoresc pentru a cunoaşte culturi noi, deşi 42% o fac şi pentru a reduce stresul.

– Mai mult de trei din patru aleg destinaṭia călătoriei lor pe baza recomandărilor şi familiei.

 

Obiceiuri de rezervare:

– 85% vizitează mai multe site-uri pentru a obṭine cel mai bun preṭ

– 82% consideră importante comentariile online ale altor călători

– 74% caută informaṭii despre călătorii pe dispozitivele mobile, dar numai 49% se ocupă de acestea

 

Preferinṭe şi plăṭi suplimentare:

– Ei vor să se conecteze în timp ce călătoresc: 60% ar plăti pentru Wi-fi la bordul zborului

– Confortul este cheia: 75% ar plăti pentru servicii premium cum ar fi monitorizarea bagajelor sau a intra în posesia maşinii de închiriat.

– Ei preferă cazare cu toate serviciile: 58% aleg hoteluri, comparativ cu 11% care optează pentru o casă de vacanṭă de tipul Airbnb.

 

Tehnologie şi reṭele sociale

– Mai mult de unul din doi milenials postează fotografii sau videouri pe reṭelele sociale în timp ce se bucură de ele, o proporṭie care scade la unul din trei în cazul celor care nu sunt milenial.

– Trei din patru au descărcate aplicaṭii turistice pe telefoanele mobile, în timp ce în cazul non-milenials este mai puṭin de una din două.

– Mai mult de unul din trei utilizează aplicaṭiile pentru a face check-in şi check-out de pe telefonul mobil, iar în cazul turiştilor mai în vârstă acest raport scade la unul din cinci.

 

Personalizare şi loialitate

– Patru din cinci doresc un serviciu care să le trimită recomandări de vacanṭă în funcṭie de preferinṭele şi bugetul lor.

– Aproape unul din doi nu este deranjat să ofere date personale agenṭilor de voiaj în cazul în care primesc oferte speciale în schimb.

– Mai mult de unul din doi s-a înscris într-un program de loialitate ca urmare a facilităṭii oferite pentru a se înscrie.

– Mai mult de unul din trei rămâne în programul în care a obṭinut cea mai mare valoare adăugată, cu upgrade-uri, reduceri şi gratuităṭi.

– Informaṭiile de referinṭă sunt disponibile pe blogul Triptease.

 

Infographic al hotelului The Dunloe din Irlanda.

Infographic al hotelului The Dunloe din Irlanda

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply