Industria de croazieră estimează 25 mil. de pasageri pentru 2017-2018

Croazierele principalelor companii de transport maritim au vândut 175 de milioane de nopţi în 2014, potrivit datelor Asociaţiei Internaţionale de Linii de Croazieră (CLIA): sunt 22,1 de milioane de pasageri de croazieră la o medie de 7,9 nopţi pe persoană, a detaliat Marco Ferraz, preşedintele CLIA Abremar Brasil.

În 2014 industria croazierelor a transportat 22,1 milioane de pasageri, speranţa pentru 2015 a fost de a ajunge la 23 de milioane, iar în 2017-2018 ar ajunge la 25 de milioane, a spus Marco Ferraz, directorul Asociatiei de Linii de Croazieră, în timpul unei prezentări în Montevideo.

“Investim tot mai mult în nave noi, cu 22 de nave noi în 2015 şi până în 2020 vom fi lansat 55 de nave cu o investiţie de peste US$ 30.000 milioane“, a spus Ferraz.

În acest scenariu, America de Sud are 2,9% de pasageri. În această vară vor exista 10 de nave realizând circuite în Atlanticul de Sud, între Brazilia, Argentina şi Uruguay, atunci când companiile membre ale CLIA au 421 de bărci.

“35% dintre pasageri sunt în Caraibe, care este principala destinaţie, 30% în Europa, mai ales în Marea Mediterană; la fiecare trei bărci, două sunt în Europa şi Caraibe, noi concurăm cu Oceania, Alaska, Orientul Mijlociu, Africa de Sud pentru nava suplimentară.

America de Sud are 8% din populaţia lumii, trebuie să lucrăm împreună pentru a dubla numărul de pasageri“, a spus Ferraz operatorilor de turism şi autorităţilor portuare care s-au adunat la a Treia Întâlnire Regională a Croazierelor în Uruguay.

 Marco Ferraz, preşedintele CLIA Brazilia, a explicat situaţia regiunii.

Marco Ferraz, preşedintele CLIA Brazilia, a explicat situaţia regiunii.

Gradul mediu de ocupare a croazierelor, de 7,9 nopţi de persoane, depăşeşte uşor hotelăria din orice oraă: de exemplu, media din New York este de 1,3 nopţi.

“62% din pasagerii de croazieră merg în croazieră din nou, 69% din turişti văd în croaziere cel mai bun cost-beneficiu, 61% din agenţii de turism au înregistrat în 2015 o creştere a vânzării de croaziere, 7 din 10 călătorii de croazieră sunt vândute de agenţiile de turism”, a explicat Ferraz.

Directorul a spus că impactul economic al industriei de croazieră este de US$ 117.000 milioane de dolari pe an, cu 900.000 de locuri de muncă. “Acesta este segmentul care creşte cel mai mult în turism, 4,5% pe an, sunt cinci milioane de noi pasageri de croazieră în ultimii şase ani, a spus el.

Importanţa activităţii pentru oraşe (mai mult de 1.000 de porturi primesc bărci CLIA din întreaga lume) a fost evidenţiată de faptul că “83% din pasagerii care sosesc cu vaporul doresc să se întoarcă în destinaţiile în care fac escală”. Este o degustare pentru ei escala”, a afirmat Ferraz.

În regiune, Asociaţia a atins un vârf de 800.000 de pasageri în 2011. “Suntem acum cu 549.000, am redus de 20 de nave la 10 bărci în ultimul sezon, aceasta este o problemă de competitivitate, de costuri, de infrastructură; în sezonul viitor vom avea din nou 10 bărci în America de Sud care fac cabotaj: 5 MSC, 2 ale companiei Costa si unul al companiei Royal Caribbean”, a spus Ferraz. Aceste bărci fac 80 de opriri în Buenos Aires, 42 în Montevideo şi 40 în Punta del Este.

Capacitatea oferită vara viitoare va fi de 597.000 de paturi. “Fiecare navă pe care reuşim să o atragem reprezintă o ofertă de 60.000 de paturi”.

“Pierdem în faţa altor destinaţii, cum ar fi China, care a ajuns la 2 milioane de pasageri în sezonul trecut, Australia va avea peste un milion, care sunt medii competitive cu costuri mai mici; dacă în regiune nu avem cele mai bune condiţii vom pierde”, a avertizat Ferraz.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply