India va fi protagonista World Travel Market 2016

India va avea o prezenţă importantă la World Travel Market 2016 după ce a fost numită “Premier Partner” al târgului de turism de la Londra, care va avea loc între 7 şi 9 noiembrie.

De fapt, guvernul indian a investit aproape 300 de milioane de dolari în dezvoltarea infrastructurii turistice în ultimele 18 luni.

În acest an, sosirile de turişti înregistrează rate de creşteri dee 10% şi se estimează că ţara va încheia anul 2016 cu nouă milioane de vizitatori.

Obiectivul ţării este de a ajunge la 13 milioane de turişti străini, până în anul 2020.

Imaginea de arhivă cu vizitatori profesionişti la un eveniment organizat de biroul de turism al Indiei de la WTM 2015.

Imaginea de arhivă cu vizitatori profesionişti la un eveniment organizat de biroul de turism al Indiei de la WTM 2015.

La târgul de turism va participa ministrul de turism al Indiei, care intenţionează să vorbească cu operatori de turism ale celor mai importante pieţe emitente, printre care se află SUA, Marea Britanie, China, Austria, Franţa, Germania, Canada şi Spania, a informat WTM.

Strategia Indiei la WTM va fi punerea accentului pe varietatea produselor sale: patrimoniu, culturala, rural, wellness, turism medical, aventură şi golf. De asemenea, se doreşte potenţarea turismului de plajă şi cel al croazierelor.

Țara are 32 de situri declarate Patrimoniu Mondial.

A se vedea, de asemenea, World Travel Market 2016 a deschis înregistrarea online.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply