Un impuls puternic pentru early bookings în agenţiile germane

Vânzările de early bookings ale agenţiilor germane pentru vară au crescut cu 9,8% în luna februarie, aducând nivelul rezervărilor acumulate pentru sezonul de vârf la o creştere de 6,4%, potrivit celor mai recente date ale firmei de consultanţă Gfk.

Această cifră reprezintă o îmbunătăţire semnificativă faţă de rezultatele înregistrate până în ianuarie, care, aşa cum am informat în ştirea Agenţiile germane acumulează cu 5,4% mai multe rezervări pentru vară, erau la un nivel inferior.

Un impuls puternic pentru early bookings în agenţiile germane

Cea mai bună lună in termeni de creştere a vânzărilor este mai, cu o creştere de 21,3%, urmată de iulie, care creşte cu 15,2%. Cu toate acestea, iunie rămâne pe negativ cu o scădere de 5,1%, dar îmbunătăţindu-se faţă de rezultatele din luna ianuarie, când scăderea era de 7,7%.

S-au îmbunătăţit, de asemenea, uşor rezervările pentru iarnă, de la o creştere de 2,3% în ianuarie la 2,4% în februarie.

Un impuls puternic pentru early bookings în agenţiile germane

În a doua lună a anului 2015, vânzările last minute pentru aceeaşi lună au reprezentant doar 1,9%, în timp ce au fost de 18,4% pentru martie şi aprilie. Rezervările pentru vară au reprezentant 75,8%, în timp ce early bookings pentru iarna 2015-16 au reprezentat 3,9% din total.

 

Sursă: hosteltur.com

One comment

  1. […] Vânzările acumulate pentru vară în agenţiile germane reflectau o creştere acumulată de 5,9% cu datele din luna martie, ceea ce reprezintă o anumită încetinire faţă de nivelul pe care îl înregistra în luna februarie, de 6,4%, aşa cum am informat în ştirea Un impuls puternic pentru early bookings în agenţiile germane. […]

Leave a Reply