Importanţa rezultatelor căutării în decizia călătorului

O piaţă din ce în ce mai “inbound” decât “outbound” îşi continuă cursul. De data aceasta, compania TrustYou a identificat o orientare clară a publicului care caută propria călătorie şi ignoră tipicile “oferte ale secolului” date la radio sau pe ultima pagină a ziarului. 

Deşi contextul online este cea mai bună formulă pentru a identifica procesele cu care se confruntă călătorul atunci când rezervă un hotel sau caută o destinaţie  (pentru a da două exemple), gama de posibilităţi, canale şi conţinut este imensă. Virtutea constă în determinarea tiparelor de comportament comun, care la rândul lor se potrivesc cu produsul nostru şi ne ajută să definim, în acest fel, care sunt cele mai inteligente formule pentru a junge la ei. În ciclul de cumpărare a călătorului există o predispoziţie structurată în etape, care ar trebui analizate şi implementate în schema de atracţie, plăcere şi loialitate generate în raport cu călătorul.

Rezultatele căutării sunt foarte importante în luarea deciziei călătorului.

Rezultatele căutării sunt foarte importante în luarea deciziei călătorului.

În ceea ce priveşte primele etape ale deciziei privind călătoria, cum poate fi într-o fază de inspiraţie sau Dreaming (termen cu care Google o identifică în cele cinci etape ale călătoriei), compania TrustYou, specializată în reputaţia online, a dezvoltat un studiu interesant asupra unora dintre factori asupra cărora revenim atunci când ne planificăm calatoria sau pur şi simplu atunci când căutăm cazare. Acesta include informaţii semnificative, precum cele enumerate mai jos:

  • 91% dintre călători folosesc motoarele de căutare atunci când caută un loc unde să călătorească. Din acest număr de subiecti, majoritatea (81%) preferă Google“.

      Morala:  Ce face hotelul meu, pensiunea mea sau destinaţia mea pentru a fi vizibilă  pentru această masă de călători care doresc să cunoască lumea?

  • 77% dintre călători folosesc cuvinte cheie legate de unităţi de cazare şi/sau locaţii de căutare, 57% dintre călători caută hoteluri, 49% caută o locaţie, iar 31% caută o combinaţie dintre ultimele două“.

 Morala: Strategia de conţinut pe care o realizezi pentru a conecta unitatea ta de cazare sau destinaţia este destul de relevantă?

  • 61% dintre respondenţi au utilizat în mod activ rezultatele de hoteluri oferite de Google în timpul procesului de căutare de cazare“.

Morala:  Apare hotelul tău în rezultatele afişate de Google în căutarea de “hotel + oraşul tău”? (Dacă nu, iată cantitatea de clienţi pe care o pierzi).

  • În ceea ce priveşte respondenţii, şi în legătură cu inspiraţia călătoriei lor, cele mai relevante sunt: căutarea pe Google (aproape jumătate (48%) dintre respondenţii selectaţi), urmată îndeaproape de motoarele de rezervare (43%) şi Facebook (42%)“.

Morala:  Gestionezi în mod adecvat diferitele canale pentru a creşte vizibilitatea unităţii tale de cazare?

Colectarea informaţiei de către călător beneficiază unităţile de cazare şi intermediarii de călătorii care sporesc o strategie bazată pe nevoi. În acest fel, sunt alimentate şi consolidate de către agentul turistic deciziile strategice şi inteligente bazate pe comportamentul consumatorului. În cele din urmă, comportamentele multiple identificate prin propriile preferinţe ale călătorilor ajută la susţinerea şi încurajarea  eforturilor  industriei de rezervări online pentru a îmbunătăi experienţa atât înainte cât şi în timpul şi după călătorie.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply