Hotelurile reprezintă mai mult de jumătate din căutările despre călătorii

Locaṭia se concentrează pe căutările de călătorii în motoarele de căutare, cum ar fi Google, potrivit unui raport al platformei TrustYou, care arată că 57% dintre consumatori navighează pe internet în căutarea de informaṭii despre hoteluri, 49% în destinaṭii şi 31% un amestec de ambele.

Hotelurile reprezintă mai mult de jumătate din căutările despre călătorii

Hotelurile reprezintă mai mult de jumătate din căutările despre călătorii

În pofida boom-ului în alternative de cazare, cum ar fi Airbnb, studiul arată că  majoritatea călătorilor optează pentru hoteluri, 86%, urmate de moteluri şi resorts (34% din căutari fiecare), Bed & Breakfast (14%), închirieri de apartamente (13%), cazare în comun (10%) şi căminuri (7%).

Raporul arată că, pe lângă preṭ, primul factor care determină alegerea clientului-, reputaṭia online a hotelului (TrustScore) are o importanṭă majoră în decizia finală. 88% dintre călători au evaluat unităṭile de cazare cu un indice sub trei stele, iar 32% au eliminat unităṭile cu un TrustScore mai mic de patru.

În ceea ce priveşte inspiraṭia iniṭială, aproape jumătate dintre respondenṭi (48%) au folosit Google, urmat de agenṭiile de turism online (43%) şi, interesant, Facebook a ajuns pe locul trei cu 42%.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply