Hotelurile răspund la cererea de stil de viaţă sănătos a turiştilor de business

Deşi Wi-Fi-ul gratuit şi micul dejun sunt încă principalele atracţii pentru turiştii de business, trecerea la o viaţă mai sănătoasă determină hotelurile să-şi regândească instalaţiile dedicate bunăstării lor pentru a-şi ajuta clienţii corporativi să-şi pastreze rutina lor de somn şi de fitness în timp ce călătoresc.

De fapt, o conexiune Wi-Fi gratuită şi rapidă, un mic dejun bogat şi o locaţie convenabilă rămân priorităţile în care turistul de business are încredere pentru a fi mai productiv. Dar, el caută din ce în ce mai mult, şi găseşte un alt tip de instalaţii atunci când alege un hotel. Acest tip de hoteluri intră deja la categoria bunăstare şi stil de viaţă sănătos, şi se concentrează pe a ajuta aceşti călători să obţina un somn mai bun, să mănânce mai sănătos şi să-şi păstreze rutina de antrenament.

Nevoia este clară. Un studiu recent realizat de AmexHilton si Skift dezvăluie ca 41,7% din turiştii de business recunosc că fac mai puţin efort fizic atunci când călătoresc, în timp ce 22,7% fac tot atât. Doar 7,8% spun că fac mai mult sport atunci când sunt departe de casă. Dar, 22,8% recunosc că acest lucru depinde de instalaţiile hotelului, iar 12,6% afirmă că sala de sport este un factor important atunci când aleg hotelul.

Întrebati cu privire la obiceiurile lor de somn atunci când călătoresc, 38,7% spun că dorm mai rău decât acasă, 13,7% mai bine şi 17,4% că depinde de hotel. Aproape o treime, 30,2% indicând faptul că nici mai bine nici mai rău atunci când călătoresc pentru afaceri.

Pentru 12,6% dintre intervievaţi sala de sport este un factor important atunci când aleg un hotel. #shu#

Pentru 12,6% dintre intervievaţi sala de sport este un factor important atunci când aleg un hotel. Imagine Shutterstock.

In acest sens, asa cum a subliniat Mia Kyricos, directorul de brand al Spa Finder Wellness, “atunci cand turistul de business calatoreste incearca sa se ingrijeasca cat mai mult posibil. Productivitatea sa este in joc. El are intr-adevar nevoie ca hotelul sa aiba grija de el.

În acest scop, brandurile dezvoltă iniţiative pentru a capta acest segment, având în vedere că cheltuielile planificate în piaţa turismului de business la nivel mondial vor ajunge în acest an la 310.200 milioane de dolari (276.300 milioane de euro).

De exemplu, în săli de sport. Dacă turiştii de business ajung la orice oră, din ce în ce mai multe hoteluri îşi menţin deschise instalaţiile 24 de ore, şapte zile pe săptămână, oferind oaspeţlor un card de acces pentru a putea face sport sau check-in pentru a scăpa de jet lag, sau înainte de un mic dejun de lucru la 7 dimineaţa. Alţii chiar le oferă o autonomie mai mare incorporând echipament de antrenament în camere, cum ar fi baloane de yoga sau greutăţi care pot fi utilizate gratuit.

Pentru iubitorii de ardere a caloriilor în aer liber, din ce în ce mai multe hoteluri oferă rute în apropiere pentru mersul pe jos sau alergat, cu grupuri zilnice de alergatori. Un exemplu de acest tip de hotel este Barcelona Princess. Şi dacă nu ai putut include o pereche de adidaşi în bagajul tău, un număr tot mai mare de hoteluri îţi împrumuta una.

 

Timpul ca şi resursă pentru maximizare

Cheia este de a creşte eficienţa. Potrvit lui Chekitan Dev, profesor asociat de Marketing la Hotel Management Business School a Cornell University, “ceea ce vedem aici este o temă comună. Timpul este o resursă pe care toată lumea încearcă să o maximizeze.

Deşi hotelul nu poate obliga turistul de business să se culce la o ora rezonabilă, dacă poate, şi de fapt face acest lucru, crează un mediu care facilitează un somn reparator. Acest lucru include patul şi perna adaptată gusturilor clienţilor şi supoarte pentru spate. Oaspeţii găsesc din ce în ce mai des iPad-uri în camerele lor cu care pot cere room service, sau să anunte concierge-ul înainte de a merge la culcare atunci când au nevoie să fie gata maşina în dimineaţa următoare.

 

O alimentaţie sănătoasă

Dar hotelurile ştiu că exerciţiul şi o odihnă adecvată sunt doar o parte din puzzle.  Alimentaţia este foarte importantă pentru ca un executiv să se simtă bine. Hotelurile află astfel nevoile nutriţionale speciale, cum ar fi fără gluten sau hrană vegetariană, oferind unele dintre ele chisoşcuri de mâncare takeaway cu alimente sănătoase, cum ar fi salate, sucuri şi iaurturi.

Aşa cum subliniază Kyros, “consumatorii cunosc acum mai bine conexiunea dintre nutriţie şi stil de viaţă. Atunci când ajung târziu şi doresc acest snack, nu doresc doar meniul care există pâna la 11 noaptea sau 5 dimineaţa”.

 

Informaţiile de refereinţă sunt disponibile pe Skift.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply