Hotelurile se actualizează pentru a atrage Millennials şi alţi căutători de experienţe

Millennials călătoresc în mod diferit de cum o fac generaţiile anterioare. Şi nu este vorba pur şi simplu de tehnologie, care o văd doar ca mediul care le permite să se bucure de noi experienţe. Pentru că este tocmai asta, experienţele autenticelocale şi personallizate sunt ceea ce apreciază cel mai mult, ceva care hotelurile nu ar trebui să piardă din vedere.

În lupta concurenţială dintre hotelieri şi casele de vacanţă, conduse de gigantul Airbnb, primii au ca avantaj serviciul clienţi, pe care trebuie să-l consolideze ca atracţia lor principală pentru millennials. Ei trebuie doar să regândescă experienţele pe care le oferă, atât în instalaţiile lor câţi şi în împrejurimile sale, transformându-le în catalizatori ai ofertei turistice din cartierul în care se află pentru a facilita oaspeţilor lor inmersiunea totală în comunitatea locală, aşa cum fac site-ul de locuinţe de uz turistic. Desigur, adaptând şi promovând aceste experienţe locale la perfilul lor de client, încheiând parteneriate cu companiile şi evenimentele din zona care îndeplinesc preferinţele lor.

A le oferi acele experienţe permite hotelului să creeze o conexiune emoţională cu oaspeţii, care poate fi îmbunătăţita prin intermediul reţelelor sociale înainte, în timpul şi după şederea lor. Acest lucru îi va face să se simtă membri valoroşi ai comunităţii, câştigând loialitatea lor faţă de brand. Acesta poate fi, de asemenea, canalul adecvat pentru a asculta ceea ce caută utilizatorii pentru a le putea oferi experienţele şi serviciile pe care le cer.

Unele experienţe, pe lângă faptul că sunt autentice şi locale, trebuie să aibă un numitor comun: să merite să capturezi şi să împărtăşeşti  pe reţelele sociale. Nu este surprinzător că de multe ori millennials apreciază mai mult ceea ce pot partaja decât cea ce pot avea. Tendinţele viitare indică în aceasta direcţie spre mai mult storytelling şi personalizare.

Instalaţiile hotelurilor se adaptează,de asemenea, la nevoile millennials de a interacţiona cu alţi tineri.

Instalaţiile hotelurilor se adaptează,de asemenea, la nevoile millennials de a interacţiona cu alţi tineri.

În cea ce priveşte instalaţiile, acestea se modifică de asemenea pentru a satisface noile gusturi şi nevoi, cu camere mai mici pentru a da mai mult spaţiu zonelor comune, în care clienţii pot socializa.

 

Noi modalităţi de a comunica

Millennials nu sunt o generaţie atrasă de tehnologia în sine, dar o consideră o parte importantă din viaţa lor şi, prin urmare, a călătoriilor lor, ceva de bază care trebuie să existe, în special cea legată de telefonul lor mobil. De exemplu, Hilton Worldwide are o aplicaţie mobilă, care permite membrilor programului său de loialitate să aleagă camera, să facă check-in online şi, chiar să utilizeze dispozitivul ca şi cheie a camerei. (A se vedea articolul: Strategille marilor lanţuri pentru a atrage millennials)

Telefonul mobil poate fi, de asemenea, un canal de comunicare între client şi hotel, chiar şi prin emoticon-uri, cum ar fi noul roomservice al Aloft Manhattan Downtown din New York, cu care se pot solicita lucruri utile pentru a vizita orasul, amenities, gustări sau un încărcător pentru telefonul mobil. Lanţul lasă uşa deschisă pentru a extinde conceptul la alte hoteluri ale brandului din întreaga lume, deşi nu există planuri concrete.

 

Destinaţii bleisure

Schimbarea obiceiurilor pe care o impun millennials afectează chiar şi panorama turistică internaţională, în care apar noi oportunităţi pentru oraşe secundare. Sunt aşa numitele destinaţii bleisure, deoarece călătoriile de afaceri nu mai sunt exclusiv de munca incorporând o componentă importantă de leisure (business + leisure).

În acest context, aşa cum a subliniat Mark Tanzer, directorul executiv al ABTA, “sectorul public şi cel privat trebuie să lucreze împreună pentru a face ca destinaţia să fie interesantă în ochii turistului care caută experienţe, diversitate şi autenticitate, nu doar un loc bun pentru a se odihni.

Meliá Hotels International, concentrează creşterea sa pe segmentul urban în oraşe din Europa şi America Latină, cu un component clar de business, după cum a menţionat directorul său de Expansiune, Maria Zarraluqui.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply