Hoteluri de top din Marea Britanie, admonestate pentru lipsa de igienă în alimentaţie

Ancheta efectuată de Agenţia guvernamentală de Protecţie Alimentară în hotelurile din Marea Britanie a ajuns la concluzia ca peste 550 de unităţi de cazare din întreaga ţară, inclusiv unele dintre cele mai prestigioase din Londra, au o igienă precară a produselor alimentare, care va trebui să fie îmbunătăţită.

Hotelul Lancaster Londra, de 4 stele şi aproape de Hyde Park, şi Radisson Blu Edwardian în Convent Garde, se află printre hotelurile care au primit mai puţin de 2 stele în ancheta făcută de Agenţia menţionată (FSA pentru acronimul în engleza, Food Standards Agency), care examinează igiena hotelului şi a bucătăriei restaurantului, precum şi salubritatea proceselor de preparare a alimentelor.

În conformitate cu normele FSA, un punctaj de 2 stele înseamnă că hotelul trebuie să facă unele îmbunătăţiri, în timp ce 1 stea indică faptul că sunt necesare îmbunătăţiri substanţiale. Un scor de zero avertizează că hotelul trebuie să le facă urgent.

Hotelul Lancaster London a fost unul dintre hotelurile mustrate, dar a rezolvat deja incidenţele detectate de FSA.

Hotelul Lancaster London a fost unul dintre hotelurile mustrate, dar a rezolvat deja incidenţele detectate de FSA.

 

Toate hotelurile menţionate în raport şi dezvăluite de către asociaţia de consumatori Which?, a confirmat că personalul său a fost instruit şi procesele schimbate după inspecţii.

Which? cere acum că punctajele pentru igiena produselor alimentare să fie făcute publice şi obligatorii, având în vedere că FSA estimează că, în fiecare an, au loc 500.000 de cazuri de intoxicaţii din cauza alimentelor în stare proastă.

În acest sens, editorul secţiunii de turism al revistei Which?, Jill Starley-Grainger, a afirmat într-o declaraţie pentru Evening Standard că “atrage atenţia că orice hotel ar putea pune în pericol sănătatea clienţilor, astfel că cerem publicarea punctajelor de igiena alimentară să devină obligatorie cât mai curând posibil. Acest lucru va oferi mai multă transparenţa industria şi va oferi mai multă încredere consumatorilor cu privire la unde să mănânce”,

 

Informaţia de referinţă este disponiblă pe Travel Mole.

Leave a Reply