Hoteluri independente: 10 aspecte cheie care pot creşte veniturile

Într-un mediu atât de competitiv şi digital cum este cel din ziua de azi, hotelurile independente se confruntă cu un număr mare de oportunităţi şi provocări atunci când decid să dezvolte o strategie eficientă şi solidă de venituri şi profit. Deşi nu dispun de resursele sau puterea de negociere a lanţurilor mari, hotelurile independente au avantajul de a putea reacţiona aproape imediat schimbările de pe piaţa hotelieră. 

Logis a creat un decalog de sfaturi cheie care trebuie luate în considerare pentru a stabili o strategie de succes de revenue management, care să permită hotelurilor independente să îşi mărească veniturile. Acestea sunt:

1.Proritizează investiţiile.Acestea ar trebui să fie stabilite ţinând cont de cerinţele clienţilor şi de tendinţele pieţei care se schimbă foarte des, dar fără a implica suprataxe.

2.Urmează o strategie consecventă şi stabileşte obiective pentru a îmbunătăţi scorul pe Internet.

3.Implicăţi echipa. Atunci când angajaţii sunt motivaţi şi se simt auziţi şi implicaţi, lucrează mai bine aliniaţi cu hotelierul pentru a atinge aceleaşi obiective.

4.Efectuarea controlului anualeste esenţial pentru ca revenue managerii să poată identifica rapid modificările în rezervări şi a stabili măsuri proactive cât mai curând posibil.

5.Facilităţile de cazarea trebuie să fie păstrate în stare perfectă, aşa că se recomandă efectuarea unor activităţi de întreţinere preventive.

Hoteluri independente: 10 aspecte cheie care pot creşte veniturile

Hoteluri independente: 10 aspecte cheie care pot creşte veniturile

6.Site-ul hotelului ar trebui să devină unul dintre cele mai importante canale de rezervare. Pentru aceasta, este foarte important să ai un site optimizat bine, intuitiv şi cu un grad ridicat de utilizare.

7.Tratează clienţii care rezervă direct ca şi clienţi VIPşi surprinde-i cu un cadou, cum ar fi un upgrade, servicii incluse sau cadouri exclusive. Acest detaliu va spori nu numai rezervările prin canalul direct, ci şi creşterea loialităţii clienţilor.

8.Cunoaşterea clientului, originea şi preferinţele acestuia este o parte esenţială pentru obţinerea succesului. Fiecare acţiune realizată de hotel ar trebui să vizeze promovarea brandului hotelier şi obţinerea feedback-ului din partea clientului.

9.Favorizează optimizarea RevPar-ului în locul gradului de ocupare.

10.Aplicarea unui check list baziceste esenţială pentru îmbunătăţirea managementului, deoarece permite hotelierului să organizeze, să anticipeze şi să prioritizeze obiectivele şi indicatorii de creştere a veniturilor hotelurilor.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply