HOP! Air France: un nou brand va concentra afacerea rutelor de distanţă scurtă a grupului

Din sezonul de vară 2015, activitatea în piaţa de distanţa scurtă a grupului Air France va fi operată de HOP! Air France, un nou brand care va concentra zborurile de la punct la punct al companiei aeriene mamă şi programul HOP!, va concentra programul HOP!. Obiectivul său este de a genera rapid valoare pentru Grupul Air France şi a recupera profitabilitatea în această piaţa în trei ani.

Acest lucru a fost anunţat de Grupul Air France, după aprobarea propusă de reorganizarea operaţiunilor de pe piaţa rutelor de distanţă scurtă în cadrul reuniunii Consiliului de Lucru al Air France.

Această propunere se bazează pe recomandările unui grup de experţi prezentate preşedintelui şi consiliului delegat al Air France, Frédéric Gagey, la data de 30 iunie şi a cărui idee centrală este: pentru nevoile fiecărei pieţe trebuie să existe o ofertă comercială adaptată corespunzător şi un model economic, atât în termeni de costuri cât şi de venituri.

HOP! Air France: un nou brand va concentra afacerea rutelor de distanţă scurtă a grupului

HOP! Air France: un nou brand va concentra afacerea rutelor de distanţă scurtă a grupului

Purtătorii de cuvânt au explicat că noua ofertă comercială va fi introdusă pe piaţa în primul trimestru 2015, sub brandul HOP! cu sprijinul brandului mamă Air France creând un brand bloc HOP! Air France.

 

Noua structură simplificată

Acest proiect include implementarea unei structuri noi şi implificate. În acest sens, preşedintele şi CEO-ul HOP!, Lionel Guerin, a prezentat în faţa consiliului proiectul de implementare a activităţii a noii HOP! AF, care va reuni echipele rutelor de la punct la punct ale Air France de la Paray Vieille Poste şi echipele HOP! de la Rungis într-un singur centru în Montreuil, aproape de agenţii de vânzări de pe piaţa franceză. El a menţionat că nu va exista nicio modificare, transferul contractelor de muncă, sau transferul echipelor cu baza în Roissy sau în orice loc din Franţa.

Aceasta noua structură va intra în vigoare la începutul anului 2015, pentru aplicarea operativă începând cu sezonul de vară 2015.

Preşedintele şi CEO-ul Air France, Frédéric Gagey, a adăugat că “activitatea de rază scurtă este în concurenţă cu trenul, maşinile şi companiile aeriene low cost. Avem nevoie să restructurăm compania noastră pentru ca aceasta să aibă o capacitate de răspuns mai mare, orientată spre piaţă şi apropiată de clienţii noştri. Hop! Air France oferă un răspuns adaptat caracteristicilor specifice ale unui operator de distanţă scurtă şi nevoilor de călătorie ale clienţilor noştri. Contez pe eforturile întregului personal pentru a atinge obiectivele ambiţioase ale acestei afaceri”.

 

Hop! in cifre

Cifrele de afacere ale operatorului grupului francez pe piaţa rutelor de distanţă scurtă sunt următoarele:

– 800 de zboruri zilnice

– 1.700 mil. € în venituri, potrivit rezultatului anului 2013

– 15 milioane de pasageri

– 13 escale

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply