Shadow

Hiperspecializare pentru a atrage noul client apărut ca urmare a COVID

Agențiile de turism se confruntă cu o situație foarte complicată, care necesită o forță enormă pentru a rezista și în care a rămâne active pentru a fi bine poziționate atunci când revenirea vânzărilor va fi esențială, depășește nișa produsului, mizând pe „hiperspecializare”, așa cum a explicat directorul general al Amadeus pentru Spania, Christian Boutin, într-un eveniment organizat de companie pentru agențiile de turism. 

 

„Sectorul este puternic, este rezistent” și „există o mulțime de dorințe de călătorie”, iar cel mai important este ca „această situație a adus noi oportunități pentru care trebuie să fie pregătiți imediat ce sunt disponibile și toți încep să călătorească” a început Botin, care a indicat o serie de date pe care Amadeus le-a obținut în ultimele luni prin studii, sondaje frecvente cu călători și dezbateri. 

 

Stabilirea orizontului pentru recuperarea este dificilă „deoarece situația este încă foarte volatilă”, a declarat Ludo Verheggen, directorul Air Content Acceleration la Amadeus. „Am văzut unele regiuni care au început deja o oarecare recuperare” în călătoriile naționale și, de asemenea, semne foarte pozitive din domeniul medical cu privire la vaccinuri „dar va trebui totuși să așteptăm”. Și amintiți-vă că IATA nu prevede o revenire la nivelurile pre-COVID până în 2023 sau 2024. Deși înainte de aceasta, „vor exista oportunități, pe termen scurt, mediu și lung„. 

Ludo Verheggen, director de Air Content Acceleration la Amadeus.

 

În regiunile în care a existat o anumită redresare, cum ar fi China, a fost observată cererea de călătorii interne sau în coridoarele bilaterale dintre unele țări, spune Boutin, și de acolo sunt subliniate principalele tendințe. 

 

Previziunile sugerează că, călătoriile interne se vor recupera înainte de călătoriile internaționale, că tinerii vor începe să călătorească mai devreme, sectorul hotelier se va recupera înainte de călătoriile cu avionul, călătoriile de vacanță înainte de călătoriile de afaceri și există o schimbare a tendinței de reducere a pauzelor scurte pentru a îmbunătăți pe termen lung, experiențe de călătorie de calitate. 

 

Și aici apare oportunitatea pentru agenții, deoarece călătoriile rapide, pregătite fără planificare sunt foarte complicate în acest moment și „a sosit timpul să ne concentrăm asupra a ceea ce numim slow travel, cu sejururi mai lungi, bine planificate și acest lucru poate fi foarte pozitiv pentru agenții de turism. 

 

La aceasta se adaugă dorința acumulată de a călători. Recentul barometru publicat de asociația agențiilor americane ASTA a subliniat că aproape jumătate dintre cei chestionați au răspuns că vor călători atunci când sunt întrebați care ar fi prima cheltuială majoră pe care o vor face atunci când va trece pandemia. La rândul său, Amadeus a publicat un raport numit Destination X, bazat pe sondaje efectuate pe un eșantion de peste 8.500 de călători ale cărui concluzii principale sunt următoarele. 

 

În plus, există o serie de tendințe care vor accelera recuperarea. Și acestea sunt în primul rând percepția securității. „Trebuie să arăți că ecosistemul de călătorie este sigur dacă se aplică protocoalele”, spune Christian Boutin. Dar nu este o sarcină ușoară datorită fragmentării enorme, deoarece este o existență foarte variată a unei țări sau a alteia, iar protocoalele variază mult între diferiți furnizori. Ca soluție, propune amestecul a trei elemente: armonizare, colaborare și digitalizare

 

De la nișă la hiperspecializare

Deși, înainte de apariția COVID, existau deja agenții oferind un serviciu de „hipernișă” pentru a viza grupuri foarte particulare, dar acum această tendință este în creștere, iar hiperspecializarea este din ce în ce mai importantă. Deoarece viitorii clienti vor căuta un serviciu foarte personalizat și, prin urmare, „vor căuta agenția de turism capabilă să le ofere acea experiență exclusivă, originală și unică”

Directorul general al Amadeus pentru Spania, Christian Boutin.

 

Căutarea de către client a tendințelor personalizate și a celor care vin vor conduce agenția să facă o ajustare în catalogul de produse și să ofere, de asemenea, destinații noi sau experiențe de descoperit. „Agențiile care caută deja oportunități în acest sens vor fi bine poziționate”, spune directorul general al Amadeus pentru Spania. 

 

În acest sens, se remarcă și suportul oferit de NDC, nu numai pentru că oferă „mai mult și mai bun conținut”, ci pentru că ne permite personalizarea. Acest sistem va facilita schimbul de informații pentru companiile aeriene și va oferi, de asemenea, oferte personalizate. Amadeus se așteaptă ca anul 2021 să fie cu siguranța anul implementării complete a NDC. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.