Hilton lansează noul brand hotelier Curio

Hilton Worldwide a prezentat noul brand hotelier Curio – A Collection by Hilton, care va cuprinde hoteluri de 4 şi 5 stele, creată pentru clienţii care doresc să descopere destinaţiile locale şi să traiasca experienţe, aşa cum a explicat compania.

Lanţul a informat că primele hoteluri care se vor uni la acest brand vor fi în Statele Unite şi sunt SLS Las Vegas Hotel & CasinoThe Sam Houston Hotel în Houston, Texas; Hotel Alex Johnson în Rapid City, Dakota de Sud; The Franklin Hotel în Chapel Hill, Carolina de Nord; şi altul situat în centrul oraşului Portland, Oregon.

“Clienţii şi propietarii noştri au exprimat un interes puternic pentru un brand al nostru care să includă hoteluri care pot manifesta identitatea lor unică, dar sa oferă, de asemenea, multe beneficii din sistemul nostru, inclusiv programul de loialitate Hilton HHonors”, a spus preşedintele şi CEO-ul Hilton Worldwide, Cristopher Nasseta.

El adaugă că “această dorinţa, combinataă cu dimensiunea actuală a pieţei hotelurilor independente şi cererea pentru sejururi diferentiate pentru toată lumea, au facut ca momentul să fie adecvat pentru această lansare. Curio este un nou brand excitant pentru noi, unul dintre conceptele unice pe care le vom introduce în acest an”.

Lanţul a anunţat la mijlocul lunii mai că va lansa două branduri noi, acesta pentru hoteluri emblematice şi altul pentru hoteluri lifestyle, care va fi lansat la sfârşitul anului 2014.

Cu cele două branduri doreşte sa diferenţieze hotelurile emblematice şi hotelurile boutique lifestyle adresate turiştilor Millennials.

Cu cele două branduri doreşte sa diferenţieze hotelurile emblematice şi hotelurile boutique lifestyle adresate turiştilor Millennials.

Brandul lifestyle este adresat clienţilor Millennials, precum şi unei game mai largi de clienţi, cu preţuri în “capătul superior al luxului”, potrivit lui Nasseta. “Acest lucru ne va permite să servim mai mulţi clienţi şi să construim un brand mult mai mare decât am văzut la ceea ce fac alţii”.

Hilton se alătura astfel lanţurilor Starwood, Marriott şi Accor, care doresc să capteze un nou profil de turist de lux.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply