Google dezvăluie rolul smartphone-ului în luarea deciziilor de călătorie

Într-o lume în care mobilul este pe primul loc, oamenii folosesc în mod constant dispozitivele lor pentru a lua decizii legate de călătoriile. Pentru a ajuta specialiştii în marketing să înṭeleagă această dinamică, Google a colaborat cu Ipsos pentru a efectua un sondaj în rândul utilizatorilor de smartphone-uri şi pentru a confirma că au devenit un ghid esenṭial înainte, în timpul şi după călătoria lor.

Google dezvăluie astfel în acest raport rolul jucat de telefoanele noastre mobile în luarea deciziilor legate de turism şi călătorii.

Telefoanele mobile sunt ghiduri de călătorie

Mai mult de jumătate dintre utilizatorii de smartphone recurg la dispozitivul lor atunci când iau decizii. Mai frecvent caută reduceri şi activităṭi de făcut înainte şi în timpul călătoriei.

Aplicaṭiile sunt pentru loialitate şi comoditate

Călătorii au încredere atât în aplicaṭii cât şi în site-urile mobile, deşi utilizează mai mult pe cele din urmă (65% faṭă de 58%), dar cu scopuri diferite. Aplicaṭiile sunt utilizate adesea pentru a face monitorizarea programelor de loialitate şi a avea acces la ticketul de îmbarcare digital, în timp ce site-urile mobile sunt utilizate pentru a căuta activităṭi.

Google dezvăluie rolul smartphone-ului în luarea deciziilor de călătorie

Simplitatea utilizării este cheia

Pentru consumatori, nu există un atribut mai apreciat la o aplicaṭie de călătorie decât uşurinṭa de utilizare şi navigare, ceea ce este de două ori mai important decât orice altceva.

 

Memoria este un factor decisiv

Utilizarea de prea multă memorie a telefonului este cauza numărul unu pentru care utilizatorul dezinstalează aplicaṭia de călătorie. Totuşi, îi va da o altă şansă aplicaṭiei dacă au loc schimbări în acest sens.

În documentul ataşat sunt incluse în limba engleză concluziile acestui studiului realizat de Google şi Ipsos.

 

pdf_imageHow people use their phones for travels.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply