Shadow

Germanii au optat pentru rezervări last minute în această vară

Turiștii germanii optează mai mult ca oricând vara aceasta pentru rezervările last minuteTurcia fiind destinația cea mai bine vândută, urmată de Grecia, Insulele Baleare și, de asemenea, Egipt, unde Marea Roșie este la mare căutare, conform datelor operatorului turistic german, FTI Group. „Aproape 40% dintre clienți călătoresc în aceeași săptămână în care au rezervat”, spune grupul din München, care subliniază că niciodată în istoria sa nu a înregistrat un astfel de volum de rezervări last minute. 

Restricțiile impuse de guvernul german pentru limitarea noului val de COVID-19 au determinat clienții operatorului turistic să întârzie rezervarea vacanțelor de vară cât mai mult posibil.

„Oamenii așteaptă cât mai mult timp posibil până decid în cele din urmă o destinație care poate fi vizitată fără probleme”, explică Sabine Prähauser, CEO al Fünf vor Flug, departamentul FTI dedicat rezervărilor last minute. 

Conform directivei, deși criza coronavirusului a crescut cererea cu foarte puțin timp în avans în aceste luni, „rezervările nu au fost niciodată atât de last minute ca acum”.

Turcia conduce rezervările last minute ale FTI.

Ce destinații conduc aceste vânzări last minute pentru grupul german? Potrivit informațiilor oferite de FTI, Turcia conduce această cerere last minute, în pofida știrilor din ultimele săptămâni despre incendiile devastatoare din regiunile Bodrum și Marmaris. Trebuie amintit faptul că autoritățile germane au inclus Turcia în zona cu risc ridicat pentru coronavirus acum două săptămâni.

„Oaspeții noștri se informează foarte detaliat despre situația într-o anumită regiune și apoi iau o decizie conștientă de a rezerva”, spune Präuhauser. 

Insulele grecești și Insulele Baleare sunt, de asemenea, destinații foarte populare în această achiziție, fără preaviz, în timp ce există o tendință specială de a rezerva vacanțe în Marea Roșie, în Egipt, adaugă ei.

„Persoanele vaccinate pot intra în Egipt fără restricții sau carantină. Acesta este un argument de cumpărare convingător pentru mulți clienți, împreună cu raportul său de calitate-preț„, spune Prähauser.

În ceea ce privește destinațiile, datele recente ale vânzărilor FTI coincid cu cele realizate de emitentul german pentru tot anul, conducând Turcia cu o cotă de piață de 23%, potrivit Holiday Check, o OTA germană care conectează un inventar de la o sută de operatori turistici, așa cum am publicat în știrea Evoluția rezervărilor și căutărilor de călătorii în Germania.

Distanță lungă

În ceea ce privește destinațiile pe distanțe lungi rezervate last minute, cele mai populare sunt cele din Oceanul Indian, în special Maldive si Caraibe, unde Republica Dominicană este cea mai solicitată de clienții FTI.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.