Shadow

FTI Group se concentrează pe piața de agrement urban

Operatorul turistic german FTI Group își are principala linie de activitate pe piața de vacanță, deși în această nouă etapă care se deschide după criza COVID-19, are în vedere și promovarea dezvoltării sale cu active în alte tipuri de destinații. „Accentul cheie al FTI este pe segmentul de vacanță, dar ne orientăm și spre turismul de agrement urban, de exemplu, prin produsul nostru de călătorie în oraș”, a explicat pentru HOSTELTUR, CEO-ul grupului, Ralph Schiller, care subliniază acest lucru pentru companie atunci când pentru a investi, este important să ai o diversitate de unități, de la case all inclusive și resort-uri de bungalouri până la hoteluri exclusiviste de tip boutique și de design, pentru a realiza „un mix hotelier echilibrat”.

 

Astfel, a treia cea mai mare companie de turism din Europa, sub o structură verticală de grup, în ceea ce privește segmentele, nu se apropie de inlcuderea în rândul activelor sale a celor situate în destinații urbane

 

„Dacă există oportunități de a combina ofertele de agrement cu hotelurile din oraș care se potrivesc cu identitățile noastre corporative, suntem întotdeauna deschiși să examinăm oportunitățile și beneficiile unei abordări hibride a vacanței”, explică CEO-ul grupului FTI. 

 

Ce tip de unități consideră operatorul turistic ca fiind cele mai atractive pentru investiții? Potrivit lui Schiller, hotelurile de familie vor continua să fie baza din portofoliul său, deși obiectivul său este „să avem portofoliul nostru cu hotelul potrivit pentru fiecare client„.

 

Pentru a atinge acest obiectiv, managerul insistă pe faptul că este esențial pentru companie să aibă o diversitate de unități, de la case all inclusive și resort-uri de bungalouri până la hoteluri exclusive de tip boutique și de design. 

 

Ce tipuri de alianțe strategice prezintă un interes pentru FTI? Potrivit lui Schiller, toți acei parteneri care le permit să-și extindă portofoliul pentru a satisface cererea clienților. 

FTI optează pentru a avea „o combinație de hoteluri echilibrată”. Fotografie: Labranda Hotel Fañabe, de pe Costa Adeje, ce aparține FTI Group.

 

„În principiu, suntem întotdeauna deschiși către partneri interesanți pentru a stabili și extinde sinergii stimulatoare”, spune CEO-ul FTI, care explică faptul că în acest fel își pot completa portofoliul „într-un mod coerent pentru călătoria clientului nostru”

 

Modificări datorate pandemiei

Cum a afectat criza coronavirusului strategia operatorului de turism? Managerul confirmă că pandemia a însemnat „o schimbare de mentalitate pentru întreaga industrie hotelieră și turistic”. 

 

În acest sens, el detaliază că, după criză, acestea răspund „și mai ferm” la cererile noilor clienți, motiv pentru care lucrează la îmbunătățrea categoriei de camere și se concentrează și mai mult asupra problemele legate de sănătate

 

De fapt, Schiller amintește că pandemia impune personalului hotelier să dezvolte un anumit echilibru între ospitalitate și măsuri de distanțare socială

 

„Datorită presiunii uriașe asupra industriei și a condițiilor în schimbare ale crizei, suntem convinși că, prin pregătirea specifică, pregătirea și reținerea talentelor în hotelurile noastre, conducem o strategie care creează o bază pentru aceste vremuri dificile”, asigură el. 

 

Grupul FTI este al treilea cel mai mare operator de turism din Europa, cu o cifră de afaceri care a ajuns la 4,2 miliarde în cursul anului 2019 și cu peste 8 milioane de clienți.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.