Shadow

Franța va investi 1,9 miliarde de euro în 10 ani pentru a stimula turismul

Franta, prima destinație din lume după numărul de vizitatori, se pregătește să recupereze turismul inbound, după scăderea bruscă din ultimii doi ani ca urmare a pandemiei de COVID-19. Anul trecut a primit peste 42 de milioane de vizitatori față de cele peste 90 de milioane primite în 2019, înainte de începerea crizei. Pentru a promova sectorul și a-și menține poziție de lider, guvernul francez a angajat o investiție de 1,9 miliarde de euro pe parcursul a zece ani în programul „Destinație Franța”

 

Planul „Destinație Franța”, care a fost lansat în noeimbrie anul trecut, va investi 1,9 miliarde de euro pe o perioadă de 10 ani pentru a sprijini redresarea activității, transformarea sectorului prin inovare și digitalizare, precum și pentru a poziționa țara ca prima destinație durabilă în lume, conform lui Dominique Maulin, directorul Atout France pentru Spania și Portugalia

 

Din această cifră, 20 de milioane vor fi alocate unui plan internațional de comunicare axat pe promovarea atracțiilor țării și a evenimentelor sportive internaționale majore, precum Cupa Mondială de schi de la Courchevel/Méribel și Cupa Mondială de la Rugby, ambele din 2023, și Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris în 2024. 

 

De asemenea, 44 de milioane de euro vor fi dedicate extinderii turismului slow și cicloturismului, dezvoltării unei noi clasificări hoteliere care să întărească criteriile de sustenabilitate și unui plan de sprijin pentru companiile nou create din acest sector. 

 

Conservarea biodiversității terestre și maritime și a itinerariilor culturale europene vor avea un buget de 51 de milioane, iar alte 100 de milioane vor fi destinate sprijinirii turismului de business, segmentul care durează cel mai mult până se redresează. 

Atout France.

 

A se citi, de asemenea, Disneyland Paris și-a extins oferta pentru a sărbători cei 30 de ani.

Cele trei axe care marchează propunerile din acest an pentru călătoriile în Franța sunt gastronomia, turism durabil și cultură. În acest fel, pe lângă resursele istorice și de patrimoniu, în 2022 se concentrează mai mult pe natură. Dintre diferitele propuneri ale destinațiilor care au participat la întâlnire s-au remarcat activitățile în aer liber, cu o mare varietate de trasee de biciclete și masini electrice, printre alte opțiuni.

În cadrul angajamentului față de gastronomie, anul acesta întâlnirea menționată mai sus a fost organizată în colaborare cu Taste France, enitate administrată de Ministerul Agriculturii și Alimentației, dedicată provocării gastronomiei și produselor franceze la nivel internațional.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.