Fosun va relansa „iminent” brandul Thomas Cook

Conglomeratul chinez Fosun intenționează să relanseze „iminent” brandul Thomas Cook, a declarat pentru Sky News unul dintre purtătorii de cuvânt al acestuia. Brandul va fi reînviat pentru piața britanică și pentru a concura online. 

Fosun anunțase în ianuarie anul acesta că intenționa să relanseze Thomas Cook ca companie online în iunie, chiar la începutul campaniei de călătorie de vară în Europa. Cu toate acestea, pandemia și-a trunchiat planurile.

Un purtător de cuvânt al companiei a declarat pentru Sky News că relansarea brandului va fi „iminentă” pentru a concura cu giganții online.

La începutul anului, compania chineză recrutase mulți profesioniști care făceau parte din personalul Thomas Cook înainte de închidere și intenția lor era să solicite o licență ATOL pentru a opera în Regatul Unit de la British Civil Aviation Authority (CAA), (a se citi: Fosun stabilește data relansării brandului Thomas Cook: va fi în iunie).

După cum am publicat în știrea Fosun cumpără brandul Thomas Cook pentru 13 mil. € după ce TUI a fost respins, grupul a anunțat cumpărarea brandului operatorului britanic intrat în faliment, Thomas Cook, pentru 11 milioane de lire sterline (12,75 milioane de euro) la începutul lunii noiembrie 2019.

Fosun a fost principalul acționar al grupului britanic încă din primăvara anului 2019 și, după faliment, a achiziționat și cele mai noi branduri hoteliere ale grupului Casa Cook și Cook’s Club.

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.