Formula pentru sejurul perfect la un hotel

Era Internetului şi a dispozitivelor mobile a dat oamenilor puterea în ceea ce priveşte opinia şi evaluarea hotelurilor, după cum arată Hotels.com cu formula sa matematică cu privire la hotelul perfect, configurată din peste 148 de milioane de comentarii extrase din milioane de opinii realizate de clienţi. 

Această formulă matematică a fost creată pentru a celebra milioane de comentarii care dau viaţa premiilor Loved by Guests Awards al Hotels.com, cu care crema hotelurilor din întreaga lume este recunoscută mulţumită oaspeţilor adevăraţi.

Cu peste 25 de milioane de comentarii realizate de oaspeţi pe site-urile web ale Hotels.com şi printr-o analiză cuprinzătoare a datelor din 2016, au creat formula potrivită pentru a obţine sejurul perfect la un hotel.

F25 + C35 + B10 + P2 + Q + Br + D7 + S + W + 1/2H = Hotel Perfection

În care:

F = Amabilitatea personalului (Friendly staff)

C = Curăţenia camerei (Cleanliness of the room)

B = Comoditatea patului (Comfortable bed)

P = Preţ rezonabil (Reasonable Price)

Q = Liniştea din cameră (Quietness of the room)

Br = micul dejun inclus (Breaksfast included)

D = locaţia/distanţa mergând pe jos/accesul (Walking distance)

S = Piscina (Swimming pool)

W = WiFi gratis (Free WiFi)

H = posibilitatea de a prepara o băutură caldă în cameră (Hot drink available to make in room)

Studiul arată că detaliile mici crează perfecţiunea hotelului, deoarece cele mai luxoase aspecte sunt considerate ca o simplă glazură pe tort. Datele Hotels.com indică faptul că curăţenia şi confortul sunt de 35 de ori mai importante decât un mic dejun rafinat, o piscină de lux sau o maşină de cafea în cameră. Şi, surprinzător într-o lume atât interconectată ca aceasta, impactul amabilităţii şi dispoziţiei personalului este de 10 ori mai importantă decât conexiunea WiFi gratuită.

Psihologul specializat în consum, doctorul Simon Moore, a fost responsabilul de direţionarea cercetării realizate de Hotels.com şi a declarat următoarele: “Deşi toţi visăm la hoteluri de lux cu plaje frumoase unde să ne bronzăm, adevărul este că ceea ce preţuim cel mai mult atunci când alegem un hotel spune multe despre condiţia noastră umană. Analiza a peste 148 de milioane de comentarii realizate de clienţii Hotels.com arată că ceea ce contează cel mai mult pentru oaspeţi este legat de nevoile lor umane, de bază şi inconştiente. Din punctul de vedere psihologic, riscurile de confort depăşesc de cinci ori mai mult aspectele pozitive, deci nu este surprinzător faptul că turiştii acordă mai multă atenţie detaliilor fundamentale, cum ar fi confortul şi curăţenia, în locul piscinelor sau restaurantelor de lux.”

“Curăţenia şi confortul satisfac nevoia noastră de relaxare, securitate şi linişte. O locaţie bună satisface nevoia noastră de a ne simţi conectaţi cu ceilalţi şi a avea la îndemână locuri în care sa ne refugiem în caz de nevoie. Faptul că amabilitatea personalului are un rol atât de important în satisfacţia clientului arată că, în calitate de creaturi intrisec sociabile, ne place să fim primiţi cu un zâmbet şi o conversaţie bună, deoarece acest lucru ne face să ne simţim bineveniţi şi că suntem parte din grup”.

Isabelle Pinson, vicepreşedinta pentru EMEA a brandului Hotels.com afirmă: “Din ce în ce mai mulţi călători îşi rezervă călătoriile în funcţie de recomandările prietenilor. În plus, comportamentul consumatorului ne indică faptul că comentariile au devenit mai importante decat tradiţionala clasificare pe stele. Cu toate acestea, uneori există atât de multe informaţii în exterior că este complicat să descifrezi ceea ce este important. De aceea, această formulă ne ajută să stabilim dezbaterea despre ceea ce face ca un hotel să fie perfect”.

Dacă obiectivul său este să se bucure de ce este mai bun, atunci călătorul trebuie doar să arunce o privire la cei 2.500 de câştigători la categoria Gold a premiilor Loved by Guests oferite de Hotels.com. Aceste hoteluri au fost recunoscute pentru excelenţa lor şi pentru că au obţinut un punctaj de peste 4,7 sau mai mare de la oaspeţii lor. Alte 1000 de hoteluri au fost recunoscute ca fiind cele mai bune la zece categorii specifice.

 

Sursă:  hosteltur.com şi hotels.com

Leave a Reply