Shadow

Flying Blue, Programul de loialitate al Air France, KLM, TAROM din România anunță un nou parteneriat cu Le Manoir Group

Comunicat de presă

Grupul Le Manoir, lider pe piața gastronomiei de lux din România, deținut de antreprenorul român Cristian Preotu devine partener al programului Flying Blue al companiilor aeriene Air France, KLM și TAROM.

Le Manoir Group oferă acum tuturor membrilor Flying Blue o experiență autentică  ”art de vivre à la française” care întruchipează atmosfera, eleganța și emoțiile specifice franțuzești.

Parteneriatul anunțat astăzi le va permite membrilor Flying Blue să câștige Mile suplimentare pentru fiecare achiziție efectuată în locațiile Grupului Le Manoir, atât în persoană, cât și online pe www.lemanoir.ro (pentru fiecare euro cheltuit, membrii primesc 1 Milă). Pentru a acumula și a credita Milele acumulate, membrii Flying Blue trebuie să prezinte cardul Flying Blue la casa de marcat sau să îl introducă la finalizarea comenzii pe site. Milele vor fi validate în cel mai scurt timp.

Flying Blue anunță un nou parteneriat cu Le Manoir Group, cel mai important jucător de pe piața gastronomiei de lux din România - Revista Biz - prima revistă de afaceri din România

La magazinele Comtesse du Barry, membrii Flying Blue pot achiziționa produse de la mărci celebre precum Michel Cluizel, Maxim’s de Paris, Delamain, Miraval, Bellevoye etc, care satisfac și cele mai pretențioase gusturi.

Oaspeții Flying Blue pot simți cu adevărat o experiență culinară rafinată în Le Bistrot Francais, primul restaurant din Europa de Est care s-a alăturat rețelei Relais & Chateaux. Bucătăria franțuzească, pivnițele – care includ peste 700 de etichete de vin și șampanie – și clădirea impunătoare au făcut din Le Bistrot Francais un loc romantic pentru oaspeți.

Membrii Flying Blue sunt invitați să viziteze Le Manoir Gourmet Market, inaugurat în luna fe-bruarie a anului 2023- cel mai mare spațiu destinat produselor gourmet, având o suprafață de 400 mp. Acesta cuprinde o măcelărie, o patiserie-boulangerie, un sushi bar dar și multe produse de băcănie, vinuri și o gamă foarte largă de produse bio.

Mile Flying Blue se pot acumula și în magazinele – PETIT BATEAU și KIDS AROUND sau în magazinul Eurocave – un spațiu generos de vânzare a vinurilor și totodată un loc unde pot fi organizate evenimente de degustare.

Suntem încântați să avem un nou partener local și să consolidăm poziția de lider a programului Flying Blue, oferind în același timp noi experiențe de lux membrilor noștri Flying Blue”, declară Răzvan Răduț, Country Sales Manager Air France, KLM în România.

„În calitate de utilizator frecvent al programului Flying Blue, înțeleg foarte bine beneficiile acestuia și sunt încântat să împărtășesc aceste avantaje cu clienții noștri de la Comtesse du Barry și Le Bistrot Francais, parte a Grupului Le Manoir. În plus, aș dori să mulțumesc Air France, în numele clienților noștri fideli, pentru disponibilitatea de a oferi un astfel de beneficiu valoros: fiecare euro cheltuit la noi va fi transformat în 1 Milă în programul Flying Blue”, spune Cristian Preotu, CEO Le Manoir Group.

Cardul BT Flying Blue: Mai multe Mile pentru membrii programului de fidelitate Flying Blue care folosesc BT Flying în locațiile Grupului Le Manoir.

Posesorii cardului de credit BT Flying Blue, emis de Banca Transilvania în parteneriat cu Air France, KLM și TAROM, vor primi Mile în plus dacă aleg să plătească cu cardul de credit în locațiile Le Manoir. Astfel, ambii parteneri vor acorda Mile: Banca Transilvania acordă pentru plata cu cardul BT Flying Blue, iar Le Manoir pentru toate achizițiile de la locațiile menționate mai sus.

Beneficiul este dublu deoarece ambii parteneri acordă Mile: Banca Transilvania acordă Mile pentru plata cu cardul BT Flying Blue și Le Manoir Group pentru toate achizițiile de la locația lor de către membrii Flying Blue.

De la lansarea în 2014, parteneriatul dintre Air France, KLM, TAROM și Banca Transilvania a devenit unul de succes în România. Cardurile BT Flying Blue sunt singurele carduri de credit din România care oferă posibilitatea de a câștiga Mile la achizițiile zilnice și de a le transforma în bilete premiu în cadrul programului Flying Blue.

Banca a emis până acum peste 40.000 de carduri. Cu beneficiile oferite, cardurile BT Flying Blue sunt foarte apreciate de clienții noștri – valoarea achizițiilor cu acest card a fost cu 40% mai mare în 2022 față de 2021.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.