Facebook şi Google îşi optimizează serviciile de mesaje pentru hoteluri

Facebook a alocat o mare cantitate de timp şi efort în conferinţa recentă a dezvoltatorilor F8 pentru a îmbunătăţi tehnologia serviciului său de mesaje. Pentru Nicholas Ward, co-fondatorul şi preşedintele Koddi, optimizarea experienţei de a rezerva un hotel trece prin serviciul de mesaje, şi pune clientul în centrul a tot: mesajele clare minimizează frecarea care există în diferitele etape de tranzacţie a procesului; în timp ce plasarea clientului în centru îţi dă un sentiment de experienţă şi crează o îmbunătăţire a relaţiei cu hotelul.

Sistemele de mesaje mai au încă un drum lung de parcurs în servicii şi venituri. Nu degeaba rezervarea hotelului şi managementul său poate lua timp. O simplă schimbare în rezervare prin intermediul telefonului ar putea nevoie de 30 de minute pentru a fi completată, chiar dacă tranzacţia în sine durează doar câteva secunde. Acesta este un exemplu al decalajului existent astăzi în serviciul de mesaje, aşa cum a demonstrat Ward.

În ceea ce priveşte veniturileupsellingupgrade-urile şi experienţele pe măsură ce permit deja hotelurile să-şi îmbunătăţească marjele şi veniturile pentru rezervare. Clientului îi se oferă aceste opţiuni în paginile de confirmare şi e-mailuri, care sunt modelul tipic de comunicare într-o direcţie care nu îi ofera utilizatorului posibilitatea de a adapta oferta la nevoile sale.

Serviciile de mesaje permit îmbunătăţirea experienţei de rezervare şi de creştere a veniturilor. Imagine Shutterstock.  #shu#

Serviciile de mesaje permit îmbunătăţirea experienţei de rezervare şi de creştere a veniturilor. Imagine Shutterstock.

 

Facebook şi Google

Care lucrează pentru a oferi această experienţă? Facebook şi Google au început poziţii de plecare.

În F8 Facebook a anunţat ‘Business on Messenger’, schimbarea de a oferi acest tip de serviciu pentru companii şi clienţii deopotrivă, care permit utilizatorilor să aleagă să primească actualizările prin intermediul acestei platformei. Demonstraţille de a descoperi un client, care nu poate să monitorizeze comenzile cu mesaje scurte şi cu conţinutul de pe platformă, dar are, de asemenea, acces la departamentul de customer service, pur şi simplu răspunzând, la ultimul său mesaj.

Utilizatorul poate chiar cere mai multe produse pe aceleaşi chat. Facebook lucrează pentru a transforma rezervarea într-o experienţă şi o relaţie cu hotelul, mai degrabă decât o interacţiune simplă izolată.

Google este, de asemenea, capabil să facă ceva important în zona sistemelor de mesaje. Astfel, prin intermediul a Google Now pe telefonul mobil sau doar tastând ‘hotelurile mele’ de pe calculator, având acces instantaneu la toate rezervările mele viitoare şi pot confirma check-in-ul meu, locaţia hotelului sau recuperarea e-mailului cu formularul de rezervare. Acesta este un proces automat, cu condiţia ca e-mailul de rezervare să se fi formatat în mod corespunzător.

Există doar un pas mic pentru a imagina noi caracteristici, care să-mi permită să deschidă uşor o conversaţie cu custormer service-ul său să ceară un upgrade sau serviciu suplimentar.

 

Oportunităţi pentru hoteluri

Hotelurile sunt, de asemenea, pe o poziţie bună pentru a profita de serviciul de mesaje, dar pentru a bate Facebook şi Google trebuie să facă ceva inovator pentru utilizatorii săi.

Facebook doreşte să integreze în platforma sa mai mult live chat şi parteneri de CRM pentru a-şi extinde sprijinul pentru Messenger Business, în timp ce Google oferă deja informaţii utile prin intermediul punctelor sale de contact cu utilizatorii, bazând-o pe e-mail-urile de la hotel.

Aici sunt pur şi simplu platforme de mesaje, care reprezintă o mare oportunitate de servicii şi venituri pentru hoteluri, dar şi pentru a pune hotelul în centrul a tot.

 

Informaţiile de referinţă sunt disponibile pe Tnooz.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply