Expedia şi-a dublat veniturile sale internaţionale în 10 ani

Vânzările internaţionale ale Expedia în afara Statele Unite, care reprezentau 22% în 2005, au ajuns la 47% în primul trimestru din 2015, asa cum se desprinde din ultimul său raport cu privire la rezultatele economice prezentate investitorilor.

În acelaşi timp, agenţia online s-a concentrat din ce în ce mai mult pe produsul hotelier, care acum zece ani reprezenta 63% din vânzări, iar în prezent este de 70%. În timp ce produsul de bilete de avion a scăzut de la 22% la 8%.

Expedia şi-a dublat veniturile sale internaţionale în 10 ani

Expedia şi-a dublat veniturile sale internaţionale în 10 ani

Primul trimestru al anului 2015 a fost foarte bun pentru Expedia, deoarece a câştigat 44 milioane de dolari (39 milioane de euro), comparativ cu pierderile de 14 milioane de dolari (12 milioane de euro), în aceeaşi perioadă a anului 2014.

În ceea ce priveşte cifra de afaceri, aceasta a ajuns la 1.373 milioane de dolari (1.222 milioane de euro), o creştere de 14%, faţă de cele 1.200 milioane de dolari (1.068 milioane de euro) de anul trecut.

Expedia şi-a dublat veniturile sale internaţionale în 10 ani

Expedia şi-a dublat veniturile sale internaţionale în 10 ani

Potrivit datelor raportului Expedia, OTA deţine o cotă de piaţă la nivel mondial de 42%. În ceea ce priveşte veniturile diferitelor sale divizii, agenţia online informează că 1.170 milioane de dolari (corespund activităţii principale a agenţiei, care a crescut cu 17%.

În timp ce veniturile metasearch-ului Trivago au reprezentat în primul trimestru 119 milioane de dolari (105 milioane de euro), cu o creştere de 43%, în timp ce OTA sa chineză eLong a obţinut 34 milioane de dolari, cu o scădere de 17%.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply