Expedia şi-a înmulţit cu şase profitul în primul semestru

Expedia a câştigat 493 de milioane de dolari (449 milioane de euro) între ianuarie şi iunie 2015, reprezentând de şase ori mai mult comparativ cu cei 75 de milioane de dolari (68 de milioane de euro) pe care le-a obţinut în aceeaşi perioadă a anului 2014.

Veniturile companiei au ajuns la 3.035 milioane de dolari (2.766 milioane de euro), reprezentând o creştere de 12,6% faţă de cele 2.695 milioane de dolari (2.456 milioane de euro) de anul trecut.

Cel mai mare impuls a avut loc în al doilea trimestru, atunci când câştigurile au fost de 449 milioane de dolari (409 milioane de euro), presupunând de cinci ori mai mult decât cele 89 milioane de dolari (81 milioane de euro) de anul trecut.

Veniturile între aprilie şi iunie au fost de 1.662 milioane de dolari (1.515 milioane de euro), cu o creştere de 11,2% comparativ cu cele 1.494 de milioane de dolari (1.362 milioane de euro) obţinute anul trecut.

 Agenţia îşi menţine creşterea afacerii sale internaţionale.

Agenţia îşi menţine creşterea afacerii sale internaţionale.

Cel mai mare volum de vânzări rămâne în afacerea principală a OTA, reprezentând 1.463 milioane de dolari (1.334 milioane de euro), cu o creştere de 15%, în timp ce de cea mai mare creştere s-a bucurat metasearch-ul Trivago, cu o creştere de 37%, ajungând la 143 de milioane de dolari (130 milioane de euro).

Rezultatele trimestrului exclud agenţia online chineză eLong, deoarece Expedia a vândut 62,4% din OTA sa chineză cu 600 mil. €, astfel din luna mai nu mai este acţionarul principal al acestei agenţii chineze, ca urmare a unei tranzacţii în valoare de 671 milioane de dolari (600,7 milioane de euro).

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply