EasyJet înregistrează un trafic record și o creștere a profitului de 41,4%

EasyJet și-a încheiat anul fiscal la 30 septembrie 2018 înregistrând un record de trafic și un grad de ocupare de 88,5 milioane de pasageri (+10,2%) și de respectiv 92,9%, determinate de concentrarea continuă pe oferta clientului și strategia sa principală de a îmbunătăți experiența prin trecerea sa prin instalațiile aeroportului, inclusiv extinderea în Berlin-Tegel și obținerea a șapte poziții noi în aeroporturi. Compania low-cost britanică a reportat pentru anul fiscal un profit înainte de impozitare de 578 milioane de lire sterline (650 milioane de euro), cu 41,4% peste rezultatul din 2017, ceea ce reprezintă o creștere de 170 milioane de lire sterline (191,13 milioane de euro). 

Profitul înainte de impozitare a crescut la 445 milioane de lire sterline (500,4 milioane de euro), în timp ce pe loc s-a îmbunătățit cu 28,7%, până la 6,07 lire sterline (6,8 euro).

În această perioadă, veniturile easyJet au ajuns la 5.898 milioane de euro (6.632 milioane de euro), cu 16,8% mai mult, în timp ce venitul pe loc a crescut 6,4%, până la 61,94 lire sterline (69,37 euro).

Comentând rezultatele, directorul easyJet, Johan Lundgren, a declarat: „easyJet a avut performanțe bune pe parcursul anului, crescând profitul total înainte de impozitare cu 41% transportând un număr record de pasageri cu o rată medie anuală de ocupare mai mare”.

„Integrarea noilor operațiuni în Tegel a progresat bine, iar luarea în considerare a brandului nostru în Berlin a crescut purernic. Succesul nostru financiar și loialitatea crescândă a clienților demonstrează rezistența operațiunilor noastre, puterea de bază a afacerilor noastre și experiența neegalată a pasagerilor noștri”. 

EasyJet a cheltuit 40 de milioane de euro în decembrie 2017 pentru achiziționarea unei părti din operațiunile airberlin, compania aeriană germană falimentată în principalul aeroport din Berlin, o mișcare care a dus la o poziție solidă de numărul unu în a treia piață cea mai mare din Europa.

 

Strategii de viitor

„Strategia noastră rămâne concentrată pe asigurarea faptului că suntem bine poziționați pe viitor și am făcut progrese considerabile în noile noastre inițiative în segmentele de vacanșe, afaceri și loialitate, care ne vor permite să creștem profitabil”, a spus Lundgren, adăugând că, totuși, întreruperile în operațiuni continuă să reprezinte o provocare majoră pentru industrie.

Privind în perspectivă, easyJet a spus că se așteaptă la p creștere a capacității oferite în prima jumătate a anului viitor estimată la aproximativ 15% și aproximativ 10% pentru tot anul.

Lundgren a concluzionat: „Rezervările anticipate sunt solide, cu 50% din locurile vândute pentru prima jumătate a anului, în concordanță cu anul precedent”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.