Shadow

Două linii de croazieră își extind anulările până în trimestru al treilea

Carnival Cruise Line și-a întârziat revenirea la activitate cu încă șase săptămâni până la 27 iunie; în timp ce Princess Cruises și-a prelungit anulările până la începutul lunii iulie, respectând restricțiile aplicate în Statele Unite la navele de croazieră în cadrul strategiilor de reducere a epidemiei de coronavirus.

În cazul Carnival Cruise Line, aceasta a revizuit data de întoarcere anunțată anterior pentru jumătatea lunii mai, după extinderea centrelor de control și prevenție a bolilor a ordinului „Nu navigați” pentru toate navele în apele americane.

Toate operațiunile de croazieră din America de Nord au fost suspendate la jumătatea lunii martie, după câteva focare la bordul unor nave deținute de Carnival Corp.

„Pașii pe care îi luăm pentru a opri răspândirea COVID-19 sunt necesare pentru a proteja americanii și vom continua să oferim îndrumări critice de sănătate publică pentru industrie pentru a limita impacturile”, au spus centrele de control și prevenție a bolilor.

Toate croazierelor ale Carnival Cruises din New York au fost anulate pentru restul anului.

În prezent, aproximativ 100 de nave de croazieră sunt blocate în porturi și în jurul apelor teritoriale ale SUA, care trebuie să rămână inactive în perioada „Nu navigați”.

Până la 20 de nave au avut cazuri confirmate sau suspectate de COVID-19 în rândul membrilor echipajului. Linia de croazieră a spus că clienții pot utiliza instrumente online pentru a-și gestiona rezervările și pentru a căuta opțiuni. „Ca întotdeauna, dorim să transmitem mulțumirile tuturor oaspeților și agențiile de turism partenere pentru că ne vor susține în continuare”, a spus Carnival.

„Suntem împlicați activ cu industria și părtile interesate în protocoale suplimentare pe care le vom implementa atunci când vom relua serviciul.”

Între timp, compania de transport maritim a anulat croazierele Carnival Sunrise din New York, „punctul de acces” al coronavirusului din țară, pentru tot restul anului.

 

S-au anulat croaziere și o nouă navă

Pe de altă parte, Princess Cruises, pe lângă anulările reprogramate, s-a amânat și livrarea celei mai noi nave, Enchanted Princess, deoarece șantierul naval Fincantieri din Italia, unde a fost construit, rămâne închis. Nu a fost stabilită o nouă dată de livrare, ceea ce a determinat Princess să anuleze ceremonia de botez din Southampton, pe 30 iunie, și să anuleze toate croazierele ale Enchanted Princess până în august.

Toate celelalte croaziere au fost anulate de la 1 iulie din cauza impactului COVID-19 și recentul ordin „nu navigați” a Centrelor de Control și Prevenire a Bolilor din SUA.

În plus, Princess Cruises a anulat toate croazierele și croazierele turistice operate cu nava sa din Golful Alaska. Cele cinci adăposturi, trenuri și autobuze operate de Princess în Alaska nu vor funcționa în această vară, dar își vor continua călătoria dus-întors din Seattle în Alaska pe navele sale Emerald Princess și Ruby Princess.

Președintele companiei, Jan Swartz, a declarat: „Acest focar global continuă să provoace lumea noastră în moduri de neimaginat. Recunoaștem cât de dezamăgitor este acest lucru pentru partenerii noștri de afaceri pe termen lung și pentru mii de angajați, dintre care mulți au fost alături de ei în Alaska de zeci de ani”.

Fiecare barcă va avea o dată de întoarcere unică la serviciu, bazată pe itinerarii de croazieră publicate anterior, cu unele modificări, cu plecări după 1 iulie. Compania raportează pe site-ul sau web detalii despre croaziere anulate.

Princess Cruises oferă două opțiuni de anulare. Oaspeții care în prezent rezervă aceste călătorii anulate, care au fost plătite integral, vor primi un Credit Viitor de Croazieră (FCC) egal cu 100% din tariful croazierei plătite și, ca stimulent suplimentar, un FCC suplimentar de 25%. În mod alternativ, oaspeții pot primi o rambursare completă pentru toate sumele plătite pentru rezervarea lor printr-un formular online, cererea pentru care trebuie depusă până la 31 mai 2020 sau vor primi opțiunea de credit pentru croaziera viitoare. Oaspeții care încă nu au plătit integral vor primi o rambursare.

Princess a spus că va proteja comisioanele agențiilor de turism la rezervările de croaziere anulate, care au fost plătite integral.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.