Destinaţiile a căror cerere creşte cel mai mult în agenţiile de lux

Virtuoso, un grup din Statele Unite, care este format din agenţii de turism din întreaga lume specializate în turismul de lux a identificat destinaţiile a căror cerere vor creşte cel mai mult în 2015.

Conform datelor colectate de grup privind rezervările pentru perioada ianuarie-martie a acestui an, destinaţia unde creşte cel mai mult cererea pentru turismul de lux este Singapore, cu 155%. Aceasta este urmată de Noua Zeelandă, cu 95%; Aruba cu 36%; Israel, cu 32%; Puerto Rico, 24%; Insulele Virgine, 23%; Franta, 22%; în timp ce Bahamas, Chile şi Spania cu 20%.

Cu toate acestea, topul 10 este format din Mexic, Canada, Noua Zeelandă, Australia, Argentina, Marea Britanie, Costa Rica, Africa de Sud, Hong Kong şi Chile.

Agenţiile de lux văd diferenţe între generaţii. #shu#.

Agenţiile de lux văd diferenţe între generaţii. Imagine Shutterstock.

 

Virtuoso este un grup comercial sau de management, care a luat naştere în Statele Unite, şi cu prezenţă în America de Nord, America Latină, Asia-Pacific şi, din decembrie, în Europa.

 

Obiceiuri în funcţie de generaţie

Aşa-numiţii babyboomers (50-65 de ani) reprezintă principalul tip de clienţi pentru agenţiile de lux, deşi prezenţa Generaţiei X (36-49 de ani) şi a Seniorilor (peste 65 de ani) este tot mai mare.

Datele indică faptul că turiştii Millennials (între 16 şi 35 de ani) şi cei din Generaţia X aleg mai mult excursii (38% şi 34%) şi sejururi la hotel (15%), în timp ce babyboomers şi seniorii optează mai mult pentru croaziere (26% si 42%).

În ceea ce priveşte cheltuielile, cele mai mult cheltuiesc seniorii, ajungând la 11.077 de dolari (9.700 de euro) pe persoană, reprezentând cu 56% mai mult decât cheltuielile turiştilor Millennials, de 7.110 dolari (6.267 de euro). Cele ale Generaţiei X se ridică la 8.458 de dolari (7.455 de euro) şi babyboomers 9.907 dolari (8.743 de euro).

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply