DER Touristik dorește să-și reducă costurile cu 30% din cauza crizei de COVID

DER Touristik este un alt grup turistic german care pregătește planuri de reducere a costurilor în fața impactului dur al crizei de COVID-19, care a provocat o scădere a veniturilor în acest an. Restructurarea celui de-al doilea mare operator de turism din țară, care va însemna o reducere de 30%, include o tăiere a locurilor de muncă, potrivit presei germane. TUI Group a anunțat, de asemenea, în luna mai, o restructurare pentru a face față crizei care a declanșat pandemia, așa cum a informat evisionturism în TUI va reduce 8.000 de locuri de muncă din cauza crizei de COVID-19

 

DER Touristik se așteaptă ca piața de călătorii din Germania să scadă cu aproximativ 70% in acest an din cauza pandemiei, precum și a unei redresări lente în diferite valuri. 

 

„Răspunsul la această scădere dramatică a pieței va necesita flexibilitate, o structură redusă, costuri disciplinate și o optimizare a proceselor”, spune operatorul turistic. 

 

Spre deosebire de alți giganți germani, precum TUI sau Lufthansa, compania nu intenționează să ceară ajutor de stat. (A se vedea: TUI va primi aproximativ 2 miliarde de euro printr-un împrumut de stat sau Lufthansa obține un ajutor de stat de 9 miliarde de euro în Germania). 

O imagine de promovare a DER Touristik.

 

Ajustarea va include, de asemenea, o cooperare mai strânsă între operatorii săi de turism și agențiile de turism. Aceste măsuri sunt în prezent elaborate și vor fi negociate cu reprezentanții muncitorilor, potrivit presei germane. 

 

„COVID-19 a provocat un colaps drastic în rezervările de vacanță. Recuperarea afacerii de călătorie va dura mult”, a declarat CEO-ul companiei pentru Europa Centrală, Ingo Burmester. 

 

„Ne confruntăm cu o nouă realitate. Ne vom uni forțele și după un exercițiu financiar fără precedent vom reveni pe drumul spre succes. Va trebui să facem economii uriașe de costuri, care sunt inevitabile din cauza restricțiilor drastice de călătorie puse în aplicare în timpul pandemiei”, explică Burmester. 

 

Chiar în luna iulie, operatorul turistic a anunțat că își va închide surcusalele în treisprezece aeroporturi germane din cauza lipsei de afaceri. De asemenea, la 1 august a fost finalizată achiziția a 25 de agenții Galeria Reisen de către DER Touristik

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.