CWT critică vânzarea directă realizată de Lufthansa şi apară valoarea GDS-urilor

Carlson Wagonlit Travel (CWT) consideră complexă şi costisitoare adăugarea la serviciile sale vânzarea directă a zborurilor Lufthansa pentru a evita plata celor 16 euro pe care îi percepe compania pentru rezervările prin intermediul GDS-urilor. Agenţia specializată în corporate susţine că GDS-urile rămân cea mai bună soluţie.

CWT face o reflecţie privind consecinţele iniţiativei Lufthansa, care din septembrie percepe 16 euro pentru rezervările realizate prin intermediul GDS-urilor, şi care şi-a concentrat distribuţia spre vânzările directe.

În acest sens, Scott Brennan, vicepreşedinte executiv şi şef de Gestiune a Furnizorilor Global al CWT, asigură că “în pofida îngrijorării CWT şi a altor jucători din industrie pe care au transmis-o Lufthansa, aceasta a continuat să facă schimbări semnificative în procesul de rezervare şi percepe o taxă de 16 euro pentru fiecare rezervare făcută prin intermediul GDS-urilor“.

Şi enumeră o serie de probleme care, conform CWT, se confruntă agenţia dacă doreşte să adauge la oferta sa pentru clienţii săi zborurile Lufthansa, evitând plata celor 16 euro. Brennan se referă în primul rând la “o fragmentare a conţinutului care face mai complexe căutările şi rezervările şi trebuie să fie făcute manual”. Precum şi “o comparativă de vânzări mai puţin exhaustivă care se traduce într-o reducere a vizibilităţii tarifelor competitive”.

De asemenea, ei consideră că se generează “restricţii pentru companiile de administrare a călătoriilor atunci când se pun în contact direct cu călătorii sau le oferă asistenţă in caz de posibile modificări în planurile lor de călătorie sau în situaţii de urgenţă”, şi că “datele fragmentate care impiedică realizarea de rapoarte şi de localizare a călătorilor”.

Costurile suplimentare ale vânzării directe

Managerul CWT se referă, de asemenea, la costurile suplimentare, deoarece, chiar dacă se evită taxa de 16 euro pe care o percepe Lufthansa, trebuie integrate rezervările făcute direct cu Lufthansa în programul de călătorii gestionat în plus faţă de tratarea ineficienţelor şi complexităţii rezultate din modificări, schimburi, rambursări, facturare si raportare”.

CWT concluzionează spunând că “nu există o soluţie viabilă pentru a evita plata de distribuţie de 16 euro fără ca aceasta să aducă o creştere a costurilor pentru a menţine serviciile existente şi valoarea adăugată pe care o aducem clienţilor noştri”. Şi adaugă că “având în vedere acest lucru, CWT continuă să creadă că, în prezent, GDS-urile rămân cea mai eficientă, completă şi efectivă soluţie de distribuţie disponibilă pentru sectorul călătoriilor corporate din punctul de vedere al costurilor”.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply